Hlavní obsah
Umění a zábava

Veselé vzpomínky brněnského kantora - jak jsem zkoušel správní právo

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay.com

Krátký fejeton - Vzpomínky starého brněnského kantora aneb jak jsem zkoušel správní právo.

Článek

Kdysi (v časech kdy vaše báby snad byly ještě teenagery) jsem v Brně zkoušel ze správního práva studentku, dnes úspěšnou advokátku, vyrovnanou matku a podprůměrnou golfistku.

Zkouška proběhla v zásadě úspěšně, po těch letech již samozřejmě nevím přesné hodnocení, avšak určitě neskončila potřebou zkušební pokus zopakovat.

Nicméně pozornost zkoušejícího upoutalo, že posluchačka několikrát použila řečnickou figuru… Klusáček říká, že veřejnoprávní smlouvy.. Klusáček konstatuje, že správní řízení… Klusáček vnímá statutární města…

Na konci zkoušky mi to nedalo, a dotázal jsem – Kolegyně, zkouška proběhla v pořádku, jen mi řekněte, kdo je to ten Klusáček, to je nějaký pedagog z Olomouce nebo kdo to pro pět ran do fakulty vlastně je?

Studentka se nepatrně nadechla a zaskočeně pravila: Ne, to je kamarád z kolejí, se kterým jsem si opakovala na zkoušku…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:
Věci veřejné

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz