Článek
Na první pohled český výrobek, Tempo pasta, který dokáže zlikvidovat drobné oděrky laku.
Kde ho koupit, poradí nejmenovaný vyhledávač. Vyskočí spousta obchodů, samozřejmě vyberu nejnižší cenu a jen ze zvědavosti se posouvám dál. Cena se zvyšuje, výrobek zůstává, začínám na 78 a končím u hodnoty 193. Vynechám cosi o procentech a závěr je prostý. Někdo to vyrobí a prodá se ziskem nejlevnějšímu prodejci a ten to prodá a ještě si něco vydělá. Zrovna tak je to v případě nejdražšího prodejce. Je ale možnost výběru, kde nakoupit.
Takhle by to bylo ideální s veškerým zbožím, třeba i se základními potravinami. Vyhledávač mi řekne, kde koupit třeba máslo a nejdražší se můžou jít klouzat. To vůbec nemluvím o tom, jaká je skutečná cena přímo od výrobce, je minimálně tak nedostupná, jako utajované informace NATO. My ale nakoupíme u nejlevnějších a ti drazí třeba zlevní, aby jim máslo nežluklo.
Proč v době internetové něco takového ještě neexistuje, třeba by nám odpadly nákupní cesty do zahraničí a některé předražené tuzemské obchody. Nenašlo by se pár schopných lidí, kteří by dali hlavy dohromady a vytvořili nákupního pomocníka pro široké vrstvy?
Třeba je ta problematika mnohem složitější, než si dovedu představit, tak mi promiňte moje zcestné myšlenky, já jdu leštit ten poškrábaný lak.