Hlavní obsah

Co všechno zákazník vydrží

Foto: Petr Vlček

Každý den jsme obklopeni spoustou informací o cenách zboží. Našel jsem na autě oděrky a rozhodl se s nimi vypořádat. Při hledání, jak to udělat svépomocí, mě něco zaujalo.

Článek

Na první pohled český výrobek, Tempo pasta, který dokáže zlikvidovat drobné oděrky laku.

Kde ho koupit, poradí nejmenovaný vyhledávač. Vyskočí spousta obchodů, samozřejmě vyberu nejnižší cenu a jen ze zvědavosti se posouvám dál. Cena se zvyšuje, výrobek zůstává, začínám na 78 a končím u hodnoty 193. Vynechám cosi o procentech a závěr je prostý. Někdo to vyrobí a prodá se ziskem nejlevnějšímu prodejci a ten to prodá a ještě si něco vydělá. Zrovna tak je to v případě nejdražšího prodejce. Je ale možnost výběru, kde nakoupit.

Takhle by to bylo ideální s veškerým zbožím, třeba i se základními potravinami. Vyhledávač mi řekne, kde koupit třeba máslo a nejdražší se můžou jít klouzat. To vůbec nemluvím o tom, jaká je skutečná cena přímo od výrobce, je minimálně tak nedostupná, jako utajované informace NATO. My ale nakoupíme u nejlevnějších a ti drazí třeba zlevní, aby jim máslo nežluklo.

Proč v době internetové něco takového ještě neexistuje, třeba by nám odpadly nákupní cesty do zahraničí a některé předražené tuzemské obchody. Nenašlo by se pár schopných lidí, kteří by dali hlavy dohromady a vytvořili nákupního pomocníka pro široké vrstvy?

Třeba je ta problematika mnohem složitější, než si dovedu představit, tak mi promiňte moje zcestné myšlenky, já jdu leštit ten poškrábaný lak.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám