Hlavní obsah
Názory a úvahy

Pěkné počasí

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Praguecoffeebar

Cestou do práce…

Představa o pěkném počasí je u různých lidí různá…

Článek

Ráno z rádia Babiš. Že prý ti, kteří žijí v cizině a chtějí volit, by to neměli dělat korespondenčně, ani na zastupitelských úřadech, ale měli by přijet nebo přiletět. Škoda, že se jako komunistický prominent nenabídl, že jim tu cestu zaplatí, když má to sociální cítění, jak tvrdil, když uzavíral koalici s ČSSD. Ano, to by se mi líbilo, to by byla teprve konstruktivní kritika! Jinak si může jít pindat ty svoje pindy na Slovensko. Do tamních poměrů by se dobře hodil! Divím se, že pro něho neposlali!

Cesta do práce v dešti a sněhu, na zemi břečka a náledí. Kdysi jsem měl spolupracovnici, ta, když svítilo sluníčko a v televizi hlásili, že je hezky, volala jim, že je hnusně. Hezky podle ní bylo, když pršelo.

Na tramvajové zastávce taková ledovka, že jsem sebou skoro seknul. Opodál se belhala slepá holka, bílou hůlkou sondovala terén. Na nedalekým přechodu se ukázal chlápek s lopatou a cáknul přes přechod štěrk. Řekl jsem mu, aby hodil lopatu taky na chodník, ať se tam ta holka nezabije. Prohlásil, že má na starosti jenom přechod, jinde by mu to nikdo nezaplatil. Tak jsem si zase připomněl, že jsem v Praze.

Možná, že má Babiš pravdu. Pokud ti voliči ze zahraničí nepřijedou, o tohle všechno přijdou…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám