Hlavní obsah

Zážitky z nicnedělání

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Dovolená je od toho, aby si člověk užil volna!

Článek

Včera jsem měl dovolenou a tak jsem si užíval volna. Nejsem jako ti lidi, kteří se vrátí z dovolené a říkají třeba:"Byl jsem u příbuzných v Plzni." Nebo:"Navštívil jsem Řím." To já o dovolené zásadně nikam necestuji a užívám si volna. Od toho přece dovolená je!!

V podvečer jsem se už trochu nudil, tak jsem si pustil rádio. Nejdřív tam byla Barbora Tachecí se svým pravidelným pořadem Osobnost Plus. Tachecí má podivnou slabost pro (bývalé) komunisty, kteří se jí tam střídají jako loutky na orloji; včera Pithart. Ale vlastně na tom nezáleží, protože ten pořad je poněkud jiný než podobné pořady v zahraničních médiích: Zatímco ve světě si moderátor zve hosty, kteří jsou těmi osobnostmi, tady je tou osobností Tachecí, a pak je tam ještě jakési plus (to je ten host).

Nechal jsem rozhlas rozhlasem a s pomocí mobilu jsem prosurfoval internet. Dozvěděl jsem se, že na českých silnicích bylo během včerejška 7 mrtvých. Jsem zvědavý, jestli taky vyhlásí státní smutek a budou chtít po Ukrajinkách, které mají doma válku a tady prodávají v obchodě, aby držely minutu ticha, nebo jestli se s tichem začíná až od 14 mrtvých.

Potom mě zaujala zpráva o vystoupení pana Zemana na semináři SPD. Nebylo to nic překvapivého, o sblížení Zemana s Okamurou jsem psal do Neviditelného psa už v době, kdy Zeman začal do SPD umisťovat svoje kamarády.

Dnes má Zeman svátek. Člověk si myslí, že o některých lidech už v životě neuslyší, ale oni se stále připomínají, jako zombie.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám