Hlavní obsah
Hry

Tajemné čtyřciferné číslo: Dokážete jej rozluštit?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Qizy

Představte si hádanku, která prověří vaše logické myšlení a matematické dovednosti. Dokážete určit číslo podle matematických indicií? Pokud je použijete správně, určitě se vám to podaří.

Článek

Zadání hádanky

  • Jsem sudé čtyřciferné číslo.
  • Moje jednotková číslice je prvočíslo.
  • Desítková číslice je jediné liché číslo, které obsahuji.
  • Tisícová číslice je čtyřnásobkem číslice jednotkové.
  • Stovková číslice je dvojnásobkem číslice desítkové.
  • Součin všech mých číslic je dvě stě osmdesát osm.

Které číslo jsem?

Dokážete s těmito vodítky rozluštit, o jaké číslo se jedná? Otestujte svůj důvtip a ponořte se do fascinujícího světa logických hádanek!

Anketa

Nalezli jste úspěšně tajemné číslo?
Ano, byla to brnkačka!
78,6 %
Ano, ale dalo mi to zabrat.
17,9 %
Nepodařilo
3,5 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 28 čtenářů.

Tajemné číslo je 8632. Gratulujeme všem, kterým se to povedlo z indicií odhalit.

Pokud se vám tato hádanka líbila, vyzkoušejte i naše další logické a matematické hádanky z našeho profilu.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz