Článek
Zelená dohoda pro Evropu je zavádějící a čpí snad v uplácení, která neplní ani svoji zelenou podstatnou úsporu v automobilovém průmyslu i když na první pohled se může zdát, že auta splňují daná kritéria našemu ozónu. Každý z vás by si určitě rád koupil auto a jak se tak začínáte věnovat více uhlíkové stopě z těchto ekologických aut, pokryje vás po celém těle pot, mráz a do žil se vám vlévá zlost a naštvanost z těchto neekologických aut, které jsou ještě tak drahé či financovány dotací. A už vůbec nechápete, jak něco takového vůbec”, mohlo projít rukama europoslanců.
Nové Hybridní auto od toho či oného prodejce na baterii dojede cca od 20 km do 120 km a ty dražší od 200 km do 350 km a spotřeba pH - nafta: 8-10L/na sto kilometrů”””, věřím že jste se s tím setkali taktéž jako my. Přece” takové to jednání nemá nic i pro spotřebitele společného v zeleném klimatu od uhlíkové stopy”!. Takové to jednání je zavádějící od všeho zeleného byť hlavní podstaty za kterou by měl někdo převzít hmotnou zodpovědnost i ti co to schválili, počínaje úředníci, europoslanci tak i v Bruselu”.
Chce li být opravdu někdo zelený od uhlíkové stopy, tak v takovémto případě si koupíte starší auto i rodinné, které má menší spotřebu do 5L/ na sto kilometrů a ještě k tomu má menší uhlíkovou stopou. A k tomu, když řidič auta ví, že za rok ujede padesát tisíc km tak v klidu může vysadit osm stromečků, ale,” proč ne dvacet stromečků a jeho uhlíková stopa tzv. zmizí zásluhou této výsadby. Určitě si každý z vás říká i houbaři či milovníci přírody, když je to tak jak se uvádí, proč se tak neděje ?!.
Bohužel”, zájem byznysu je někde jinde. Automobilový průmysl může vyrábět elektro auta už bez nabíjení či napojování do El. Sítě u stojanu či doma. Prvním vynálezcem byla automobilka Tesla a před pěti lety, možná dýl předváděla své elektro auto v plném provozu, dříve se mu ještě jiné automobilové značky smáli. Ptejme se, proč tomu tak není, proč když se naše planeta potřebuje zbavit uhlíkové stopy se tak neděje a nevyrábějí se tyto auta v plném průmyslovém odvětví.
Tesla auto a jeho výrobní el. proces je jeden velký pojízdný tzv. generátor, na bázi tření vzduchem podél kabiny či u pneumatik. Každá část auta i tlakem a třením vzduchu byť brzděním a třením v převodech za jízdy uskladňuje vlastní vyrobenou elektřinu, na kterou může jezdit neomezeně a k tomu, když přijedete na chalupu, můžete používat elektriku z auta v tomto domě i delší dobu. Auto i když stojí a je nastartované, tak vyrábí vlastní energii. Některé automobily už pracují a zavádějí ty též ,,Tesla,, pokroky do svých aut, jako je i značka Porsche a další.
Solární panely jsou téhož druhu i v EU prodávány záměrně v menší kvalitě v přijímání z 65% i ze slunečného zdroje energie. Jsou solární panely, které využívají všechna přírodní zdroje: slunce, vítr třením na panel vyrábí el, déšť třením vyrábí el, noční nabíjení od měsíce. Efektivita těchto panelů je úplně někde jinde která převyšuje své hodnoty, kde hlavně nesmí chybět k uložení uskladňující vyrobená energie do baterií tzv. úložiště pro zbytkovou elektriku. Tato procedur se využívá i v Dubaji, kde funguje na sto procent, pochopili, že uložená elektrika z přírodních zdrojů má větší efektivitu v rozdělování do dalších jednotlivých infrastruktur. Úložiště může být pokryto el. třeba i na půl roku. Vše záleží na každém státu či v dané lokalitě co od toho ta či ona firma očekává, říká se tomu neomezené úložiště ze kterého se dá těžit byť i pro danou lokalitu či obec v ekonomickém finančním růstu byť rozvoji.
Pojďme se podívat na jádro,, ,,jadernou elektrárnu ,, která má ztrátové přebytky vyrobené energie se kterou se špatně v ČEZu hospodaří byť ji chybí esoterika a už nikdo neříká z politiků, ani v EU či Bruselu, pojďme ukládat jadernou vyrobenou energii, která tady teče jako voda v řece do ovzduší ve ztrátách, bavíme se tady finančně o stamilionech co tady uniká, místo toho, aby se udělalo zaopatření, se raději takto iracionálně hospodaří.
Neracionálně se přistupuje k EU kde i naši Europoslanci jsou Bruselem dezinformováni byznysovou politickou smyčkou k ,,zelenému klimatu,,. EU se zadlužuje a evropský lid trpí. Přesto racionální úvaha je dívat se na to z jiného úhlu a říct si, proč se tak neděje když to jde udělat jednodušeji kde se dá ušetřit bilióny eur” a tady by Europoslanci měly konat jak už se shora píše”.
Další z věcí je, proč nekoná Green Deal či strany zelených” ?! a nechávají i po vědecké politické stránce potlačovat vědce, kteří tady poukazují na celou danou podstatu proč se tak děje na naší planetě. Vědci sami poukazují, že i táním ledu odchází více CO2 kyslíku do ovzduší, tím nastává problém, kdyby to bylo z malé části, tak se nic neděje, ale v takovém kvantu co rychle odtává se do ovzduší dostává více kyslíku, kde by mohlo dojít k explozi. Proto dochází k častým lesním požárům, které se nezapalují sami od sebe, ale od žhářů kteří to úmyslně a na zakázku bezohledně a bezpáteřně” zapalují, bylo to vidět i v přímém přenosu na což i média poukazovali. Tímto bezpáteřním lidským činem se ničí lesnaté porosty, aby do ovzduší nevyprodukovaly více kyslíku než je zapotřebí. Ale bohužel už nikdo z těchto mocnářů ,,o nás bez nás” nepřemýšlí co nastane v blízké přírodní budoucnosti i ve výrobě CO2, asi věří více ve své vesmírné lejzro v technologii, která dokáže skrze družici měnit klima na té či oné planetě, nač” tady potlačovaná v cenzuře věda poukazuje, kde se nachází hlavní daná příčina v pokusech i na naši planetu, kde je tímto způsobem laserem ničena stratosféra, chcete li zvětšující se ozonová díra.
S dovolením malý dovětek: Politik nehájí jen svůj stát, ale politik se má i strategicky zajímat kam nás mocný kteří jednají ,,on nás bez nás” směřují i v globálním vědeckém měřítku a taktéž” se podílet na celé strategické, vesmírné NASA politické spravedlivé, vesmírné technologické i vojenské vyváženosti. Nemůžeme si hrát jen na svém regionálním či tuzemském byť EU písečku, aniž bychom se přímo podíleli na vesmírném vojenském i vědeckém procesu v jeho rozvoji, který musí být jasný a čitelný pro každý stát či každého z nás v lidskou budoucnost a bezpečnost.
S dovolenim jeden dodatek: kdyby tady bylo takové to přírodní nebezpečí jak se uvádí, tak určitě by mělo být racionální povinností každého státu, byť celé EU koupit či darovat „Tesla“ elektroauto jak se shora popisuje do každé rodinné domácnosti v záchraně naší zelené ozonové planety”!. Která by vyšla levně v racionální zelené úvaze. Než li bez racionálního uvažování vyhazovat sta biliony eur vniveč. Tím bychom ušetřili i více od těžení z ložisek nerostné suroviny na naší planetě. Čímž dojde k více zachování zemského zeleného povrchu i v zacelení ozonové díry, u čehož dojde k stabilizaci naší planety a její stratosféry.