Hlavní obsah

Zivot je dar, přestože to není pocházka růžovým sadem, važme si každé hodiny

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

zelené pruhy trávy ,zvláštní příroda

Vzpomínky na Afriku, Co život vzal a dal

Článek

Tímto názvem 2 románu by se dal popsat život ženy na sklonku života, Možná, že stojí za povšimnutí.

Narodila jsem se v učitelské rodině, matka byla velmi přísná a dost často jsem musela klečet a snášet tělesné tresty Mohu říci ,že jsem i léty odpustila .A v 15 letech jsem z venkova odešla studovat do Prahy v domnění, že vše vyřeším ,bohužel jsem se nevyhla šikaně ani ve škole a internátě, dnes se tomu sama divím, protože ze mne vyrostla časem sebevědomá a ctižádostivá osoba a i se mi dařilo, přestože jsem raději nešla studovat vysokou. Chtěla jsem hlavně utéci z rodiny .Ve svých 23 letech jsem se provdala do Alžíru ,země se mi líbila a ze začátku jsem tam byla štasna .Po třech letech jsem se přes neschody v manželově rodině vrátil a.Po narození syna jsem se už nevrátila a svého manžela už nikdy neviděla. Vdala jsem se znovu, ale manžel onemocněl rakvino,2 roky jsem se starala a nakonec ve 3o letech ovdověla Mezitím umřela matka na nádor..Vdala jsem se znovu ,vzala si lesního inženýra, ale bohužel více než mne miloval les a hospodu .Vztah po 10 letech zkončil.V 45 letech jsem se znovu zamilovala. Naše štěstí hned po svatbě bylo zakaleno sebevraždou manželova syna .Přestěhovali jsme se do Prahy ,dali dohromady domek ,ale začala válka s tchyní, která tam přivedla o 30 let mladšího bezdomovce bez základních hyg. návyků, trvalo to 4 roky než se mi podařilo dostat ho z domu .Neustále nás někde udávali abych nebyla nemocná a dítě mi neodebrali denně jsem vytírala chlorem, což se mi bohužel po letech vymstilo. Manžel začal trpet depresemi ,které byly dědičné a v 52 letech si lehl pod vlak. A aby nebylo tragédiím dost i já jsem před ý lety onemocněla rakovinou .Bohudík zatím funguji normálně ,našla jsem si hodného partnera, hodně cestujeme a užíváme zbytek života

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám