Hlavní obsah

Jak jsem vnímal život v době covidu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

V té době jsem pochopil,co znamená být horší než svět…

Článek

Jakoby se někdo rozhodl otestovat d e m o k r a t i c k o u  společnost,protože v té době jsem pochopil,co znamená být horší než svět. Viděl jsem a vnímal bezbřehou bezmoc a zmatek. Viděl jsem zoufalství lidí,kteří přišli o své blízké. Ale nejvíce zpívala politická nicota. Její písní byla řevnivost,ochota se nedohodnout a sběr politických bodů. A aby byl mistrovský obraz celý,celá společnost prokázala vrchol sobectví a pokrytectví,jak jsme se bili do svobodných prsou,že máme přece ta základní lidská práva a demokratické svobody. A všude kolem toho poskakovaly peníze,protože my přece děláme hodně věcí pro peníze. Jenom jsme se trochu minuli s  l i d s t v í m.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Další články autora

Doporučované

Načítám