Hlavní obsah

Zdravý rozum a ČR

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Roman Schieszel

I strom roste vzhůru a někomu to začne vadit

Zdravý rozum utíká z ČR raketovou rychlostí.

Článek

Nějak poslední dobou pozoruji,jaké nápady,se v hlavách některých zákonodárců,vyskytují.Říkám si,zda nemám navštívit lékaře,protože mi přijde,jako kdybych do tohoto světa nepatřil.Třeba stárnu,nebo se o mě pokouší nějaká nemoc.Popovídání s přáteli a rodinou,mě ale nakonec trochu uklidní,protože zjistím,že mají podobný názor.Já se tedy ptám,jak je vůbec možné,že nějaké nápady vůbec vzniknou?Poslední,co mě úplně rozhodilo je,že ve škole stačí jedno umyvadlo na chodbě a školky bez oplocení,tomu říkám tedy:"material".Já bych se hrozně moc rád sešel s člověkem,který na tyhle nápady přišel,ne proto,abych mu vynadal,nebo jej rozčílil,ale jen proto,abych se ujistil,že je to člověk z masa a kostí.Abych se přesvědčil,že to není nějaký robot,s kterým se setkávám při potřebě navštívit lékaře,nebo při poruše kabelové televize.Mám totiž pocit,ale vlastně ne ani pocit,ale jsem přesvědčen,že pokud člověk navštěvoval instituce s názvem škola a školka,tak to přece není možné,aby vymyslel tyto „nápady“.Víte,často kolem sebe cítím nějaký průvan a vypadá to,že je to zdravý rozum a utíká z naší republiky ukrutným tempem někam pryč.A to je velká škoda.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám