Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Otázka na muže: Jaká barva spodního prádla vás dostane?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: iStock

Červená? Černá? Kterou barvu zvolit?

Na první dobrou bych si tipla: červená. Ale je to tak? Nepodsouvají nám to jen časopisy a všudypřítomné reklamy na podprsenky? Je záhodno mít na Valentýna červenou v šuplíku? Samé otázky.

Článek

Tak pravda, i já mám jeden rudě červený komplet (koupený ve valentýnské akci), a pak takový růžový - ne že bych na růžovou kdy byla, ale v kabince jsem se v tom cítila překvapivě docela dobře, ač dost možná v tom hrála roli domněnka, že mému muži bude připadat růžové prádlo sexy.

Ale je tomu tak? Je červená rajcovnější než jiná barva?

Jako chápu, my ženy bychom se taky neshodly, ale zajímá mě většinový názor.

Tak si to představme. Lahev vína už je skoro dopitá a večer se posunul do té nejlepší části. Oblečení jde dolů a vaše drahá polovička už má na sobě jen prádlo. A nyní otázka zní:

Kdybyste měli na první dobrou říct, jakou barvu byste si přáli, aby měla na sobě, jakou zvolíte?

Červenou? Černou? Světlou?

Nedovedu si představit, že odpověď je jiná než z výše uvedených, ale pokud ano, šokujte mě.

Ano, dovedu si představit ještě odpověď, že ideálně může být rovnou nahá. Ale je to tak? Kupujeme si to drahé prádlo zbytečně? Protože ruku na srdce, kdy jste naposledy kupovali své partnerce prádlo (či darovali poukaz do obchodu)? Pokud ano, smekám.

Tak tedy anketa.

Anketa

Jaká barva spodního prádla vás na partnerce nejvíce vzrušuje?
Červená
20 %
Černá
24 %
Světlá (bílá, krémová...)
24 %
Na barvě mi nesejde.
32 %
Celkem hlasovalo 25 čtenářů.

Ale ještě rozvinu otázku - všímáte si, co má vaše partnerka na sobě za prádlo? Hraje to roli ve vašem vzrušení?

Ptám se, protože z vlastních zkušeností nejsem moudrá. Rozhodně to byla menšina mužů, kteří by komentovali mé spodní prádlo. A když už, tak třeba krajkové body, tedy něco, co člověk nenosí do postele každý den.

Zato se mi rozhodně stalo, že jsem měla nový komplet, rozuměj kalhotky a podprsenku, ale žádný komentář nepřišel. Jistě, někdy k hodnocení netřeba slov. Ale člověk si pak říká: Tak dobrý? Nebo blbý? Víc takových kousků? Nebo neexperimentovat?

Chápete, zpětná vazba.

Nedávno jsem s kamarádkou došla v obchodě k sekci spodní prádlo a prohlížela si takovou průsvitnou podprsenku, a ona mi říká: No to bych si nekoupila, to nevím, co by si manžel pomyslel.

Tak podle mě by si pomyslel: To je hot! Pomyslet si cokoli jiného je podle mě nepřípustné. Ale zároveň jí to nenutím. Ať si každý obléká, co chce. Samozřejmě. V čem se cítí dobře. Sexy prádlo je podle mě ale zrovna cesta, jak se cítit hodně dobře. A pak se cítí všichni dobře…

Když na toto téma píšu, napadá mě další hromada otázek. Co byste si pomysleli, kdyby si vaše partnerka oblékla něco až trochu „bitchy“? Vítáte experimenty v této oblasti? Proč někdy během sexu ani nesundáte ženě podprsenku? Právě proto, že se vám v tom prádle líbí?

Samé otázky!

V tomhle blogu bych se chtěla dobrat upřímných odpovědí od mužů na otázky, které veřejně moc často nepadají - ale podle mě odpovědi mnoho žen zajímají. Nebo minimálně mě :-). Budu za ně ráda v komentářích, ale pokud toužíte po větší anonymitě, pošlete mi je do mailu: same.otazky@seznam.cz

Děkuju předem a v dalším textu se rozepíšu o tom, co jste mi napsali.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám