Hlavní obsah
Seberozvoj

Jsme fakt ovce?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pexels.com / Trinity Kubassek

Být autentický neznamená, že vás lidé budou přijímat. Nebo že vás budou milovat či vám projevovat nějaký druh náklonnosti.

Článek

Často je to právě naopak, než co bychom čekali. Problém, proč se bojíme své autenticity je vlastně v tom, že očekáváme jiné reakce.

Když si uvědomíme, že na tom, co si lidé myslí doopravdy toliko nezáleží. Když pochopíme, že to - jakou máme u druhých nálepku nedefinuje vůbec naši osobnost. Osvobodíme se.

Návrat k autenticitě: Jak jednoduchý krok může otevřít cestu k osobnímu rozvoji

Dnešní den byl pro mě plný inspirace a důležitých poznatků. Díky hluboké reflexi a otevřenosti se mi podařilo objevit klíčovou lekci, která změnila můj pohled na život a mé vlastní cesty osobního rozvoje.

Často se nám zdá, že dosažení osobního růstu a štěstí je složitým a obtížným úkolem. Máme tendenci hledat komplikované cesty a složité strategie, které by nás mohly dovést k našim cílům. Nicméně, dnešní zkušenost mi ukázala, že pravá změna může přijít jednoduše a bez námahy, pokud jsme ochotni být sami sebou a vyjádřit svou autenticitu.

Jedním z nejdůležitějších poznatků, který jsem dnes získala, je uvědomění si důležitosti přestat se přetvařovat a být prostě tím, kým doopravdy jsem. Po letech maskování a úsilí přizpůsobit se očekáváním ostatních jsem konečně pochopila, že pravá síla spočívá v odvaze být autentickým a vyjádřit své pravé já.

Být autentický znamená být upřímný ke svým pocitům, hranicím a potřebám, aniž bychom se báli odsudků nebo nepřijetí. Je to o přijetí sebe sama s všemi svými nedokonalostmi a kladnými vlastnostmi a odvaze žít podle svých hodnot a přesvědčení.

Dnešní událost, která mě přivedla k tomuto poznání, byla jednoduchá a přesto silná. Vyjádřila jsem své frustrace a potřebu změny na sociálních médiích, aniž bych očekávala velkou odezvu. Nicméně, okamžitá reakce vesmíru přišla v podobě malého gesta laskavosti a porozumění od člověka, kterého jsem ani neznala. Tento okamžik mi ukázal, že když jsme opravdoví a autentičtí, vesmír nás slyší a podporuje.

Od této chvíle se rozhoduji žít svůj život autenticky a bez přetvářky. Nepotřebuji složité kroky nebo dramatické změny, abych dosáhla osobního růstu. Stačí jednoduše být tím, kým doopravdy jsem, a být odvážná v tom, co cítím a co potřebuji.

Dnešní lekce mě naučila, že pravá změna začíná jednoduchým krokem k autenticitě. A toto poselství si přeji předat dál, aby i ostatní mohli najít odvahu být sami sebou a objevit sílu, která spočívá v jejich vlastní autenticitě.

Jak se mi to událo?

Po ránu mívám jízlivé myšlenky. Většinou je to dané tím, že od spánku mne nedělí ještě prostor natolik, abych nedokázala navnímat, že mi jde nějaké poselství prostřednictvím snu. Vyrozuměním oné zprávy, co se mi sen snažil naznačit jsem si řekla, že se pokusím podat o tom zprávu na svém profilu na Facebooku. A byla jsem dost radikální a striktní. A nebrala jsem si nějakou námahu být i sprostá. Prostě jsem to tak doslova cítila.

A jak jsem to tak cítila, tak jsem to i vyjádřila. Krátce, výstižně a dramaticky. Aby bylo naprosto zřejmé, co si o tom tématu myslím. Jednalo se zamyšlení nad tím, jaké jsme ovce. Doslova text zněl takto:

Je to tu samá ovca, měli by jste poslat pro vlka, ať se k---- nažere.

Co se mi nestalo? Vyšla jsem chvíli na to ven z domu a vytáhla ven i své psy. Samozřejmě něco jako vlka mám. Prošel kolem nás pro mne dosud neznámý soused a nabídl mému vlčkovi kus špeku, který si právě v obchodu zakoupil. Zajímavá synchronicita. Takže když si neberu servítky s tím, jak se doopravdy mezi námi občany cítím, tak se děje i to, co bych nečekala. Někdo projeví svou laskavost a opravdu toho vlka nakrmil. (obrazně)

Což mi dalo záminku se domnívat, že čím více pravdy v sobě dokážu vyjádřit bez obalu, tím snáze mi jde vesmír vstříc mému názoru.

Sunwise a chatbot ve spolupráci

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám