Hlavní obsah

Získávání ekologicky čisté energie

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Seznam.cz

zasněžený strom

Je vůbec zájem o nápady, které mohou pomoci ekologii?

Článek

Současná zhoršená klimatická situace nutí odborníky celého světa k zamyšlení, zda by se přírodě dalo pomoci tím, že by se při výrobě energie úplně vyloučilo spalování fosilních paliv. Oprášil jsem svůj projekt, který jsem nabízel už před 20ti lety(!) a který by v mnoha případech nahradil i současné větrné elektrárny, které hyzdí krajinu a jsou závislé na větru. Můj ekologicky čistý projekt by fungoval nepřetržitě ve dne i v noci, v létě i v zimě. Tento projekt jsem už tehdy nabídl VŠB Ostrava (kde zmizel neznámo kam). Před několika měsíci jsem se s ním obrátil na pana hejtmana a ten dal za úkol svému podřízenému v příslušném oboru, aby projekt se mnou konzultoval. Nejprve čerpal dovolenou, potom byl nemocen a nakonec se odmlčel úplně. V ČT1 byla před týdnem reportáž s touto tématikou a tak jsem tento projekt poslal do televize. Ani mi neodpověděli, jestli ho předali někomu kompetentnímu a tak se obracím na Medium, jestli si tohoto článku někdo s diskutujících všimne a věc se pohne správným směrem - v zájmu nás všech.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám