Článek
Vždy usměvavá, stylová a upřímná. Tak působí Agáta Hanychová na sociálních sítích, kde ji fanynky milují. Z Instagramu, ze kterého si „markeťáci“ dřív dělali legraci, protože se na něm objevovala jedna spolupráce za druhou, dokázala postavit mediální impérium, které jí zajišťuje život v luxusu.
Zlatý důl jménem Instagram
Agáta je na sociálních sítích jako ryba ve vodě a spolupráce se značkami se jí jen hrnou. Má bezmála 400 tisíc sledujících a za reklamu si může říct poměrnou slušnou částku. Samozřejmě záleží na mnoha proměnných jako engagement, obsah, druh kampaně, exkluzivita a další.
Marion Marketing uvádí, že cena za spolupráci u influencerů může být zhruba 5-40 % z počtu sledujících. Tedy v případě 396 tisíc sledujících, které má Agáta k polovině září 2025, to může být 20 000 - 160 000 Kč za produkt za danou kampaň. Shopify říká, že influenceři s 50 000 - 500 000 sledujícími si mohou za jeden sponzorovaný příspěvek říkat v rozmezí přibližně 11 000 až 110 000 Kč. Nejde tak o malé částky a spoluprací má Agáta na Instagramu každý měsíc více než dost.
A značky si u Agáty jistě rády připlatí, protože mají jistotu, že osloví masy. Tím, že sama sebe prezentuje tak trochu jako „ženu z lidu“, jí fanynky věří opravdu dost. To je vidět i v různých komentářích a diskuzích. Ukazuje se nenamalovaná, sdílí své problémy ohledně péče o tři děti, ráda říká, že je velmi spořivý typ. To je způsob, jakým se svým sledujícím snadno přiblíží.
Podcast, který sype
Skutečnou zlatou žílou se ale ukázal být společný podcast s její kamarádkou Ornellou Koktovou, který je k dispozici na placené platformě HeroHero. Fanoušci za předplatné platí v přepočtu 150 korun měsíčně a podle odhadů se díky obrovskému zájmu pohybuje zisk z tohoto projektu kolem 600 000 Kč korun měsíčně. A to už po odečtení provize platformy.
Podle Agátiných dřívějších slov si s Ornellou dělí výdělky na půl. Nutno však říct, že už před časem dámy počet svých předplatitelů skryly, a tak mohou být taková čísla mnohem větší. Probírají tam soukromé aférky, tajemství, komentují aktuální dění v českém showbyznysu a čas od času si pozvou takové nějakého zajímavého hosta. Naposled mezi ně například zavítal Agátin advokát, který fanouškům odpovídal na právní dotazy.

Agáta Hanychová a Ornella Koktová jsou nádherné ženy
Milion měsíčně? Žádný problém!
Sečteno a podtrženo – Agáta si podle některých médií může měsíčně přijít až na jeden milion korun jen díky svým aktivitám na internetu. A to do toho nejsou započítány jednorázové televizní projekty, modelingové zakázky nebo příležitostné spolupráce. Do toho Agáta založila nedávno dvě značky. Řadu vlastní kosmetiky a e-shop s doplňky do domácnosti, kde ale prodává také náramky, teplákové soupravy, čaje i kávu.
Úspěch se promítá i do jejího životního stylu. Nedávno si koupila luxusní byt v Praze za 11 milionů korun, údajně bez hypotéky. „Šetřila jsem od svých šestnácti let nebo od té doby, co pracuji. Miluji Dejvice, protože jsem se tu narodila, od sedmnácti jsem tu bydlela a byl to takový můj sen. Akorát jsem nechtěla dělat normální byt, protože to by nebylo zajímavé na Instagram, kde mám vlastně celý kontent, takže jsem vymyslela kolej, protože dole v Dejvicích jsou jenom koleje a vysoké školy,“ prozradila. Už roky také vlastní luxusní dům v městské části Praha-Suchdol, který stavěla s Jakubem Prachařem. Nedávno přistavěla pokoj pro dcery, aby měly větší prostor. To dokumentovala pro své „holčičky“, jak fanynkám říká, na svém Instagramu.
K tomu přidala drahá auta, nedávno se pochlubila tím, že si pro své potěšení koupila Porsche. Svému manželovi Mirkovi Dopitovi, kterému řekla ano v prosinci 2023, pořídila pak BMW X7. Cena takového vozu se může vyšplhat až na 4 miliony korun.
Na druhou stranu ale přiznává, že soudní spory a další výdaje jí každý měsíc ukrajují značnou část příjmů. Stále má být v ostrém sporu s bývalým partnerem Jaromírem Soukupem, se kterým má dceru Rozárku, donedávna také čas od času zavítala k soudu i s bývalým manželem Jakubem Prachařem, se kterým má dceru Miu. Ten například žádal soud, aby zakázal Agátě ukazovat dceru na sociálních sítích. Toho stejného docílil i Soukup, fanynky tak vídají pouze nejstaršího syna Kryšpína, kterého má Agáta s Dopitou.
Agátě se daří
Je vcelku jasné, že Agáta Hanychová patří mezi nejúspěšnější české influencerky. A i když částka kolem jednoho milionu měsíčně zní jako pohádka, pro Agátu je to realita vykoupená neustálou prací, tlakem i velkou zodpovědností.
Sama přiznává, že toho moc nenaspí. Na druhou stranu jí to podle jejích slov nevadí, protože spánek je podle ní ztráta času. V tom by s ní mnozí lékaři jistě nesouhlasili, ale není pochyb, že tvrdí dřina se druhé vicemiss 2005 rozhodně vyplácí.
Zdroj: extra.cz, Prima Living, Prima Ženy, Instagram Agáty Hanychové