Hlavní obsah
Krása a móda

Módní odvaha Milana Peroutky: Ve Varech měl na krku stejný perlový klenot jako Jared Leto pro Vogue

Foto: Profimedia / placená licence

Milan Peroutka v Karlových Varech na červeném koberci

Od chvíle, kdy se Milan Peroutka oženil se svou životní láskou Dominikem, se z něj stala takřka přes noc módní ikona. Jako by najednou rozkvetl, dovolil si zářit tak, jak si to vždy přál. A letos to v Karlových Varech vzal opravdu z gruntu.

Článek

Herec a zpěvák Milan Peroutka je známý tím, že si na svých outfitech na červeném koberci dává opravdu záležet. A jinak tomu nebylo ani tentokrát, kdy překvapil smokingem s fialovou mašlí od Tatiany Kovaříkové, který měl dokonce pětimetrovou vlečku.

Takové výrazné prvky u mužů nebývají v českém prostředí běžné, a tak se Milan stal rázem naprosto nepřehlédnutelným.

Slavný náhrdelník

Náhrdelník, který měl Milan tentokrát na krku, je značky MIKIMOTO a před ním ho měl Jared Leto na titulce časopisu Vogue Man.

Že hodnota zapůjčených šperků, které měl Milan na slavnostním zahájení na sobě přesáhla hodnotu pěti milionů, to potvrdil sám jeho manžel Dominik Peroutka.

Japonská šperkařská značka Mikimoto je známá tím, že jako první na světě vypěstovala kulturní perly. Značku založil Kokichi Mikimoto už v roce 1893 a dodnes je symbolem luxusu a elegance.

Jejich šperky se pohybují obvykle v řádech tisíců až desítek tisíc dolarů. Záleží na délce, velikosti a kvalitě perel.

Milan jako módní ikona

V posledních letech značka rozšiřuje své pole působnosti i do pánské módy – právě Jared Leto, Harry Styles nebo Pharrell Williams patří mezi ty, kteří perly pro muže pomohli zpopularizovat. Jejich výběr šperků ukazuje, že perly už dávno nejsou jen ženskou záležitostí, ale i volbou mužů, kteří se nebojí výrazných detailů a milují módu.

O tom u Milana Peroutky není pochyb. Často se ve společnosti objevuje v těch nejluxusnějších značkách, jaké módní trh má a na svých outfitech si dává záležet.

Už dávno se tak stal symbolem úspěšného muže, který dává najevo, že některé módní prvky „nejsou jen pro ženy“.

Zdroj: Instagram, KVIFF

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz