Hlavní obsah
Lidé a společnost

Pergnerová se dnes za nahé fotky stydí. Rozhodovala se pod vlivem drog, dostala miliony

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Kundrát / CNC / Profimedia

Dnes je jednou z nejpopulárnějších moderátorek u nás, pomáhá potřebným a získává práci snů. Dřív si ale prošla trnitou cestou, na které potkala mnoho překážek. Jednou z nich byly drogy, kvůli kterým by bývala udělala vše.

Článek

Je nádherná a milovala jí celá republika - když jí tak nabídli na přelomu tisíciletí fotografie v časopisu LEO, nebylo to velké překvapení. Byla krásná, populární a v té době i odvážná. Na titulce stálo „Tereza Pergnerová totálně nahá“.

Fotografie nafotila pod vlivem drog a dostala za ně tři miliony korun. Obrovské peníze pro někoho, kdo v té době utrácel ve velkém za drogy. Byla závislá na heroinu, který pro ni byl tou největší životní zkouškou. „Štve mě, že jsem nebyla střízlivá, když jsem se rozhodovala, jestli to vzít. Protože to rozhodnutí by bylo jiné. Jasně, že důvodem byly prachy, ale to mi dneska přijde málo, má jasno.

Ze dna se dokázala zvednout

„Vůbec mi nedošlo, že uběhne dvanáct třináct let a furt to budu mít na bedrech. Vůbec jsem nepomyslela na děti. Nedošlo mi to. Teď vím, že to byla obrovská chyba. Nějaký tři miliony? Pane bože, to by musely být stovky milionů, a ještě by se člověk rozmýšlel, jestli opravdu vůbec,“ nechala se slyšet po pár letech.

Dnes přiznává, že právě tohle focení jí naučilo, že nemůže dělat věci jen pro peníze. Pokud je však někdo symbolem toho, jak se odrazit ode dna, je to právě Tereza.

Šťastný konec

S drogami skončila, dospěla v nádhernou dámu plnou laskavosti, která pomáhá ostatním a práce se jí jen hrne. A že by jí dneska někdo za nahé fotografie soudil? To by snad nikoho ani nenapadlo.

„Jeden vynikající terapeut mi kdysi řekl: „Musíš tu zkušenost brát jako osten. Jako trn, který tě celý život bude držet v pokoře.“ Jestli bylo focení pro Leo skutečně to, co mě mělo naučit pokoře, pak děkuju, že jsem tou zkušeností mohla projít,“ dodala krásná moderátorka.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz