Hlavní obsah
Lidé a společnost

Dancingerová ze StarDance: Útěk od macešství, s partnerem byli na hraně

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: NextFoto (koupená licence)

Marta Dancingerová k hlavním favoritům letošní StarDance nepatří

StarDance pro ni může být nejen prověření fyzické síly, ale svým způsobem také útěk od reality. Marta Dancingerové ze seriálu Zlatá labuť si prošla složitou cestou, o svou lásku musela bojovat.

Článek

Letošní první přímý přenos taneční soutěže StarDance poběží na ČT1 v sobotu 12. října ve 20:10 hodin. Marta Dancingerová, která je známá i ze seriálu Zlatá labuť, se představí s charismatickým Martinem Prágrem. Pro toho to bude už čtvrtá účast. Příprava na taneční soutěž je většinou obrovská dřina. Pro Dancingerovou ale také svým způsobem útěk od reality.

Bylo to hodně na hraně

S o čtrnáct let starším přítelem a kolegou z branže Markem Pospíchalem totiž nevychovávají jen vlastního syna Toníčka, ale také jeho dva syna z předchozího vztahu - Václava a Jana. „To macešství jsem dlouho trochu odkládala,“ přiznala před časem Dancingerová s tím, že to mohlo i za partnerské krize, které s Pospíchalem měli. Herečka totiž veškerou lásku a péči věnovala Toníčkovi. „V hlavě jsem to měla tak, že na macešství teď nemám sílu, nemám do toho co vložit. Že jsem máma a chci mít kariéru, a ty kluky jsem měla na boční koleji,“ uvedla.

Jejímu partnerovi to samozřejmě vadilo, partneři se pak podle Dancingerové dost hádali a vyjasňovali si své postoje. Nakonec z toho byla situace, kdy stáli nad propastí. Buď začne jeho děti milovat, nebo půjdou od sebe. „Velký zlom nastal, když jsem si sama v hlavě došla k myšlence, co mě vlastně s těmi dvěma dětmi spojuje. A přišla jsem na to, že je to můj syn.“

Povídá se však, že to Dancingerová dodnes nemá zcela vyřešené sama v sobě, byť je to samozřejmě jiné, než na začátku. Právě to měl být také jeden z důvodů, proč kývla na účast v letošní StarDance. Dávalo by to logiku, alespoň na pár týdnů může být drtivou část dne pryč, navíc si pořádně pročistí hlavu. Může to snad pomoci jako jakýsi restart.

Klukům bych se měla omluvit

Samozřejmě je otázka, jestli to nakonec bude stačit. Ona není žádná legrace žít v rodině, kde se člověk necítí úplně komfortně, o tom není sporu. Dancingerová si zaslouží velký respekt, jak dosud všechno zvládala. Tím spíš, že ve vztazích mívala herečka často velké problémy. „Je pár rozchodů, na které nejsem pyšná a dodnes se za ně stydím. Myslím, že bych si měla udělat kolečko a pár klukům se omluvit. Když jsem byla mladá, rozchody jsem neuměla řešit, neuměla jsem být upřímná,“ vysvětlovala.

Možná je tedy nakonec výhoda, že Pospíšil je o tolik let starší. Snad ji dokáže životem svým způsobem vést, nasměrovat ji. Na druhou stranu jí dává prostor, který ona potřebuje, jak několikrát prohlásila. A třeba jí také pomůže se správně rozhodovat. Je možné, že se nakonec dočká i veselky. Třeba po StarDance, až partneři zjistí, jak moc si vzájemně chyběli.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz