Hlavní obsah
Umění a zábava

Jana Paulová užívá konopí na bolest. Začátek StarDance ji zastihl ve formě

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: NextFoto (koupená licence)

Jana Paulová a její taneční partner Robin Ondráček

StarDance je o dřině i bolesti, o čemž se Jana Paulová přesvědčila docela brzy. Přesto herečka první večer taneční show ovládla, byla téměř dokonalá. A to je přitom nejstarší účastnicí soutěže.

Článek

Tušila, že to bude bolet, ale možná si nedokázala představit, jak moc. Jana Paulová je nejstarší účastnicí StarDance. A i když vypadá skvěle a je ve formě, tréninky jí dávaly pořádně zabrat. Zhrubla osm kilo, v noci ji budily nesnesitelné bolesti nohou. „Když je ta bolest uprostřed noci nesnesitelná, tak si namažu strategické body, které by mi mohly vadit v tanci, a to mi vždycky chvilku pomůže. Strašně mě bolí, protože se všechno tančí na bříškách. A na špičkách člověk běžně nechodí,“ uvedla herečka.

Psi by ji pronásledovali

Hned se dvěma lékaři se radila, co by pro ni bylo nejlepší. Dokonce zvažovala, že do StarDance vůbec nepůjde. Nejprve totiž nabídku odmítla, po pár dnech si to však rozmyslela. Na nejhorší bolesti jí teď pomáhá konopí. „Kdybych teď někam letěla, tak by mě asi pronásledovali psi, co hledají drogy, protože si nohy mažu různýma konopnýma mastičkama. Asi bych se mohla dostat do velkých problémů,“ měla naprosto jasno herečka ze seriálu Jedna rodina.

Paulová však prokazuje, jak odhodlaná je a jakou je silnou osobností. I její tanečník Robin Ondráček si pochvaloval, že se chová velmi zodpovědně. „Jídlo už jí zakazovat nemusím, přestala jíst sama,“ usmíval se sympatický chlapík. Herečka jde do všeho naprosto naplno, zvedačky a další kreace už jí v podstatě nedělají problém.

Dojemný vzkaz

Je jasné, že soutěžící před prvním finálovým večerem svazovala velká nervozita. Aby také ne, vždyť měli ukázat, jak na tom jsou po týdnech usilovného tréninku. Paulová před premiérovým vystoupením před kamerami poslala fanouškům dojemný vztah. „Moji drazí a milí, vy všichni, co mi dáváte už pár let sílu a láskyplnou podporu.
Dnes večer mě čeká moment, na který se nás pár, kteří jsme tuto výzvu přijali, chystá už několik měsíců. Včera jsem na ně všechny s obdivem koukala, s jakou nádhernou energií do toho jdou a jak jsou skvělí a užívala si, že toho všeho můžu být součástí,“
napsala si na Instagram.

Podle ní je těžké být v soutěživém duchu, když všechny ty lidi máte rád a přejete jim, ať jim to přinese přesně to, co od toho očekávají. „Já už za sebe dávno vím, že cesta je cíl a já děkuju za tu, kterou jsem si užila a s pokorou prošla už do toho dnešního dne. Držte mi palce, ať i to všechno další přinese radost nejen mně, ale hlavně vám, protože pro vás to děláme a děkuju vám za každou zprávu, která nás pošle dál.“

Vnučku má hodně daleko

Paulová má oproti jiným soutěžícím dost možná jednu velkou výhodu - příliš totiž neřeší, kdy vypadne, život se pro ni po konci ve StarDance prostě jen posune dál. Není žádným tajemstvím, že je šťastnou babičkou, s vnučkou Allgerou ostatně trávila hodně času i během tréninků na taneční soutěž. S trochou nadsázky se dá říct, že čím dřív StarDance opustí, tím více času na ni bude mít.

Má to navíc komplikované, její vnučka totiž žije s Paulové dcerou a zetěm na ostrově Guernsey, který leží v Lamanšském průlivu mezi Británií a Francií. Takže své milované nemá zrovna za rohem. O to obdivuhodnější však je, jak Paulová všechno zvládá.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz