Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Jsem krásná a dokonalá, jen manžel to nevidí, říká Simona (27)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Nemá o sobě příliš vysoké mínění?

Ve škole patřila k premiantkám, říkali jí šprtko. Možná proto na sobě začala pracovat, dokonce se pak přihlásila do jedné soutěže krásy. Jako by to ale Simoně stále nestačilo.

Článek

Svého manžela podvádí a nebojí se to přiznat. „Kdyby si mě víc všímal a měl mě za princeznu, kterou reálně jsem, tak bych to nikdy nedělala,“ šokuje na první pohled sympatická blondýnka. Její životní cíl je podle všeho jediný - dosáhnout uznání ze všech stran a získat pocit, že je nejlepší na světě.

Měl by si najít jinou ženu?

Podle ní by si měl její partner uvědomit, že se obětovala, když si ho vzala, a podle toho by se měl chovat. „Je sice bohatý, ale krásy moc nepobral. Takže není úplně jasné, kdo jiný by s ním chtěl být. Na druhou stranu, je to fajn chlap, takže jsem s ním nakonec v pohodě.“

Jejich přátelé ale tvrdí něco jiného. Mnoho z nich nechápe, proč je se Simonou tak skvělý chlap, jakým je Ivan. Podle nich ji měl dávno poslat pryč a být raději sám. Případě si najít ženu, který se k němu bude chovat tak, jak si zaslouží. „Má přesně to, co mu osud připravil,“ má však Simona jasnou odpověď.

Musí mi být vděčný

Svým způsobem má vlastně pravdu - Ivana nikdo nenutí, aby s ní zůstával. Jejich manželství je zkrátka takovou velmi zajímavou směsicí mnoha okolností. Simona mu totiž před časem částečně zachránila život, když ho „vytáhla“ ze závislosti na alkoholu. Nebýt jí, kdo ví, jak by to s ním dopadlo.

Od té doby má ale nějaký zvláštní pocit, že ho tak trochu vlastní a může ho ovládat. „Musí mi být vděčný, to je přeci jasné. Navíc já jsem krásná a dokonalá, jen to asi nechce pořád vidět.“ Je otázka, jestli takto nastavené manželství může z dlouhodobého hlediska fungovat.

Když jedou na dovolenou, chovají se k sobě maximálně jako kamarádi, většinou však jako dva úplně cizí lidé. Simona před manželem klidně flirtuje s jinými muži, on to buď toleruje, případně dělá, že nic nevidí.

Dojde mu to někdy?

Jejich známí tvrdí, že na něj Simona něco má, nikdo ale netuší, o co jde. „Co bych měla mít? Nic! Prostě jsem hezká a on ví, že podobnou ženskou nikdy nenajde. Proto se mnou je. Také dobře vařím a ne nadarmo se říká, že láska prochází žaludkem. Tím spíš u chlapů.“

Těžko říct, jestli jim to vydrží až na věky, jak se říká. Je zajímavé, že Ivanovi ještě nedošlo, v čem žije. Nebo ano a z nějakého důvodu to prostě nechce řešit? Třeba také on má mimomanželské vztahy, románky, které ho naplňují. Domů tak může chodit jen proto, že ví, že nebude muset nic řešit, protože jeho drahé polovičce je v podstatě všechno jedno.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz