Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Mám poměr s tchyní. Ve dvou věcech je lepší než manželka, říká Marek (42)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Se situací je spokojený

S věrností si Marek nikdy příliš nelámal hlavu. Zastával názor, že co oči nevidí, srdce nebolí. Tentokrát však balancuje na hodně tenké hraně. Poměr s tchyní však nechce za žádnou cenu ukončit.

Článek

S manželkou se brali téměř přesně před dvaceti lety. Museli, jeho partnerka čekala dítě. Obřad proběhl jen za přítomnosti svědků. Oba tak nějak věděli, že jejich svazek nebude mít dlouho trvání. „Nakonec jsme sami sebe překvapili. Vydrželi jsme to docela dlouho a nezdá se, že by mělo cokoli končit. Faktem ale je, že si každý žijeme po svém. Nebo alespoň já to tak mám,“ usmívá se charismatický chlapík.

Díky dceři spolu zůstávali

Jeho „problém“ je, že ve svazek manželský nikdy příliš nevěřil. Ani neměl v plánu se ženit. Kdyby „nepřišla“ Alžběta, asi by zůstal starým mládencem. „Za dceru jsem ale ohromně vděčný. Já i manželka ji opravdu moc milujeme. A zřejmě právě ona byla vždycky ten tmel, díky kterému jsme přestáli i největší krize. A to si pište, že jich nebylo zrovna málo.“

Věrnost mu nikdy nic moc neříkala, během manželství vystřídal hodně milenek. „Vždycky jsem říkal, že život je příliš krátký na to, abych se vázal na jednu ženu. Nebylo to tajemství, dokonce jsem to opakoval i před svatbou. Takže moje paní věděla, do čeho jde. Nicméně kvůli Alžbětce jsem své zálety hodně omezil, nechtěl jsem, abych o ni přišel.“

Nikdy by ji nevyměnil

A pak tu byla ještě jedna věc. Už několik let má totiž Marek poměr s matkou své manželky. Začalo to nevinně a přešlo v téměř regulérní vztah. S tím rozdílem, že je samozřejmě „veden“ tajně. Ona je skvělá. Věděl jsem to hned, když jsem ji viděl poprvé. To jsem si ale nic netroufnul, netušil jsem, zda by měla zájem. A navíc v té době byla ještě vdaná. Tatínek manželky ale před několika lety umřel.“

Marek si neumí představit, že by se s tchyní intimně nestýkal. Sám říká, že by se raději rozvedl, aby měl čas jen na ni. Tím spíš, že jeho dcera je už dospělá a žije si víceméně vlastní život. „Za prvé v posteli umí super věci, nad kterými manželka ohrnuje nos. Zkrátka téměř vše je povoleno. A za druhé báječně vaří. Její svíčková, to je prostě lahoda. Vím, že to možná zní malicherně. Ale zkrátka tyhle dvě věci mě u ní zdrží,“ směje se muž, kterému vůbec nevadí, že jeho tchyně je o třiadvacet let starší.

Ještě pár let

Je jasné, že jeho manželka o ničem neví. Kdyby se o poměru manžela a vlastní matky dozvěděla, kdo ví, co by byla schopna udělat. „Je hodně impulsivní, takže bych se asi trochu bál. Na druhou stranu, kdyby mi v některých věcech vycházela vstříc, tohle se vůbec nemuselo stát.“

Marek neuvažuje o rozvodu. Situace mu vyhovuje tak, jak je. „Vím, že tchyně nebude mládnout, takže to vidím ještě na pár let a pak to skončí. Ale můžu vám říct, že to opravdu stojí za to. I v mém věku mi dost rozšířila obzory.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz