Hlavní obsah

Manžel měl nemanželské dítě. Dozvěděla jsem se to ve fitku, říká Alena (32)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Nikdy se necítila tak hloupě

Myslela si, že má docela pohodové manželství. Sice celkem nudné, ale zase měla pocit, že manželovi může věřit. Alena však přišla na to, jak naivní byla a co všechno se v jejich vztahu dělo.

Článek

Už jako malé holčičce jí říkali, že je výjimečně krásná. Alena s tím pocitem vyrostla, sebevědomí měla vždycky na rozdávání. A nutno uznat, že krásy a šarmu jí sudičky nadělily opravdu hodně. Uměla toho využívat ve svůj prospěch. „Nijak se netajím tím, že mi chlapi často zobali z rukou. Ráda a hodně jsem muži manipulovala, dělalo mi to nejen dobře, ale měla jsem z toho obvykle prospěch,“ přiznala bez vytáček pohledná blondýnka.

Z nudného patrona se stal lovec

I proto si plánovala, že se jednou vdá za boháče, aby nemusela nikdy pracovat. Jenže jak už to tak bývá, s takovými předsevzetími se musí opatrně. Když potkala Richarda, zamilovala se do ně. A bylo jí jedno, že je „jen“ bankovním úředníkem s lehce nadprůměrným platem. Nedokázala jsem si sama v sobě zdůvodnit, proč zrovna on. nebyl ničím extra výjimečný, ale jednoduše mě okouzlil tak, jako nikdo před ním. Začali jsme spolu chodit, pak bydlet.“

Vzali se po necelých dvou letech vztahu v době, kdy si Alena uměla představit, že bude mít miminko. Což nebylo v jejím případě vždycky samozřejmě. „Já a máma? ta představa mě hodně dlouho děsila. Ale najednou byly obavy pryč. Nebála bych se říct, že jsem se na mateřství těšila. Richard o tom ale z nějakého důvodu nechtěl ani slyšet. Dlouho mi nedocházelo, že jsme každý v jiné fázi.“

Zatímco ona by „hnízdila“, její manžel byl z ničeho nic „do světa“. Jakoby si vyměnili role a životy, které do té doby vedli. „Nepřišlo to ze dne na den. Spíš tak nějak plíživě. Nůžky mezi námi se rozevírali a já na to přišla pozdě. Z toho naivního, místy nudného chlápka, se stal lovec. A mě to uteklo.“

Oznámila mi, že se mnou nechce být

Alena byla na druhé, později snad i na třetí kolejí. Ocitla se v situaci, kterou nikdy nezažila. „Chlap pro mě neudělal všechno, co jsem chtěla. A stát se to muselo zrovna u toho, kterého jsem měla doma. Nechápala jsem to. A začínala jsem mít také pocit, že pro Richarda nejsem jediná, že ještě někoho má. Chvílemi jsem ten pocit zahnala, pak se zase objevil. Takto to šlo tři roky.“

Když už rezignovala a rozhodla se, že si bude také žít po svém, přišlo něco, co nečekala ani v nejhorším snu. „Makala jsem na rotopedu ve fitku. Přišla za mnou žena, kterou jsem nikdy předtím neviděla a zeptala se mě, jestli toho už nechci nechat. Nechápala jsem, napřed jsem myslela, že mluví o cvičení. Ale ne! Ona vyrukovala s tím, že Richard chce z manželství pryč a být s ní a jejich dcerou. Krve by se ve mě nikdo nedořezal.“

Docela drsným způsobem tak Alena zjistila, že se její manžel udělal nemanželské dítě. Holčičku, které byly dva roky. „To samozřejmě bylo moc. Byla jsem už ochotna mnohé tolerovat a přehlížet, ale dítě ne. Proto nechtěl se mnou, měl už mimčo jinde. Dál jsem s ním být nemohla, rozvedli jsme se. A on žije se svou novou rodinkou. Mrzí mě jediné, že se nezachoval jako chlap a neřekl mi to sám a do očí.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz