Hlavní obsah

Manžel mi utekl za chlapem. To nejhorší ale teprve přišlo, říká Magda (28)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Byla na tom hodně špatně

Jejich manželství bylo od začátku zvláštní. Magda tušila, že je něco špatně, ale nevěděla, čím to je. Její manžel se choval zvláštně, na ni byl ale vždycky hodný. Věci pak ale vzaly rychlý spád.

Článek

Když se Magda s Ivanem potkali, oba měli za sebou konec docela dlouhých vztahů. Sympatická brunetka na tom byla špatně, poslední měsíce s bývalým přítelem pro ni byly peklem na zemi. Deptal mě, dělal mi naschvály. Připadala jsem si jako nejhorší člověk na planetě,“ vzpomínala Magda. Sympatický Ivan pro ni byl i proto jako zjevení z jiného světa. Milý, pozorný chlap, který se staral o to, aby se cítila dobře. „Nikdy jsem nic podobného nezažila.“

Všechno vypadalo výborně

Magda se s ním cítila skvěle. Přesto, že když se ohlíží zpětně, tak podle svých slov vždycky tušila, že je něco špatně. „Některá slova, výrazy. Nebo i chování. Prostě mě to mělo varovat. Ale já měla růžové brýle, nic moc jsem neřešila. Vlastně ano, že je mi strašně moc dobře.“ Nikdo se tak příliš nedivil, když partneři o rok později oznámili zásnuby a o dalších šest měsíců se vzali.

Kdekdo očekával, že se brzy rozrostou, o dětech totiž vždycky mluvili. Jenže se nic nedělo. „Měli jsme problémy ve věcech, o kterých jsem nikdy nepřemýšlela, že by mohly být špatně. Prostě to neklapalo v posteli. Byly to takové maličkosti, které se postupně kumulovaly ve větší a větší potíže. Až jsme spolu přestali spát. A to byl Ivan spokojený, zase se z něj stával ten pozorný chlap, do kterého jsem se zamilovala. Bylo mi to samozřejmě divné.“

Byl s ním celou dobu

Jednoho dne přišla Magda domů a její manžel tam nebyl. Na stole našla vzkaz, že odchází a už se k ní nevrátí. „Dlouze mi popsal, že mě má rád, ale že to nejde. A poprvé jsem se opravdu dozvěděla to, co jsem tušila. Ivan totiž odešel za mužem.“ Pro Magdu to nebyl úplný šok, jak už podotkla, tak to nějakou dobu tušila. Se svým manželem se snažila setkat, což se jí podařilo zhruba po týdnu. Pak ale přišlo něco, co absolutně nečekala.

Ivan jí totiž oznámil, že muže, za kterým utekl, má už od začátku vztahu s Magdou. „To pro mě bylo hrozné. Popsal mi, jak si stále udržoval milenecký poměr. Spal se svým milencem, pak chodil za mnou. Zpočátku mu to v posteli se mnou fungovalo, takže jsem nic netušila.“ Samozřejmě se ho ptala, proč nebyl rovnou s partnerem. „Říkal, že měl za sebou vztah, po kterém přísahal, že s mužem už nikdy. Takže to chtěl zkusit se ženou a věřil, že to vyjde. Což se ukázalo jako špatný plán.“

Magda došla k názoru, že pro ni není až tak hrozné, že ji manžel pustil. Ani to, že kvůli muži. „Nejhorší přišlo potom. To, když mi řekl, jak dlouho ten jeho poměr trvá, to bylo fakt hrozné. Zase jsem si připadala jako nicka, kterou lidé jen využívají. A to jsem doufala, že tenhle pocit už nikdy nezažiju.

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz