Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel si našel milenku. Zničila jsem jim život oběma, říká Dana (29)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Nebrala si servítky

Jejich manželství nikdy nebylo šťastné. Dokonce i celá řada známých Dany se roky ptala, proč se vůbec brali. Na druhou stranu se vždy byli schopni dohodnout na zásadních věcech. Jen to ale nestačilo.

Článek

Dana si nemalovala, že vztah s Kamilem vydrží věčně. Už když měli veselku, svěřila se kamarádkám, že tomu dává maximálně pět let. Nakonec z toho bylo let sedm, takže vlastně „nad plán“. Přesto si nemyslela, že bude muset řešit partnerovu nevěru. Když jsem začala mít podezření, že někoho má, tak tak mi to přišlo jako nesmysl. Kamil byl všechno možné, jen ne chlap do větru. Vždy jsem na něm oceňovala, že má charakter,“ vysvětlovala sympatická brunetka.

Zjistila vše, co potřebovala

Několik měsíců sledovala, hledala indicie a důkazy. Nakonec měla pohromadě všechno, co potřebovala k tomu, aby si byla jistá. „Věděla jsem, o koho jde. Byla to jedna „rajda“ od nich z práce. Dvaadvacetiletá holka, která mu zamotala hlavu a on si asi myslel, že u ní najde štěstí. Normálně bych mu v odchodu nebránila, ale jelikož nebyl schopen říct mi vše na rovinu, tak jsem mu chtěla pořádně zatopit.“

Kamil totiž pořád tajil, že má poměr. A Dana mu nehodlala nic zpříjemnit. Naopak, byla přesvědčená, že se mu pořádně pomstí za to, že z ní dělá blbku. „Měla jsem různé poznámky, chvílemi jsem se mu dokonce vysmívala. Ale on nic nepochopil, pořád si jel na své vlně, vznášel se na obláčku a myslel si, že všechno vyšumí a nějak to dopadne. Tak to se, chlapec, pořádně spletl.“

Danu začalo bavit hrát si na detektiva. O své „sokyni“ si zjistila sebemenší detaily. Znala její zvyky, věděla o jejích rodičích i dětských nemocech. „Když máte peníze, jde spousta věcí. A to byla jedna z věcí, které jsem díky dědictví po rodičích měla dostatek. A vlastně jsem nevěděla, jak je utrácet. Tak jsem konečně našla smysl a musím říct, že jsem se královsky bavila.“

Měl dost času se probrat

Dana se v podstatě „nabourala“ do života milenky jejího manžela. A začala jí škodit. Ukázalo se, že člověk dokáže ubližovat a mít z toho radost. „Celé jejich firmě jsem rozeslala docela peprné věci z jejího života. Asi koukala, když si ji zavolali na kobereček. Nedivila jsem se, že dostala výpověď. Oficiálně se na ukončení pracovního poměru dohodla, ale já věděla své.“

Postupem času se ale její „zábava“ dost zvrtla. Stalo se to, že manžel se svou mladou milenkou nejenže nepřestal, ale zamiloval se až po uši. A to, co se týkalo jí, „odnesl“ i on. „Všichni věděli, co jsou zač a jak to spolu táhnou. Zařídila jsem to. Zničila jsem jim pověst, jejich bezúhonné životy. Ale zasloužili si to za to, co udělali mě. Ničeho nelituji. Měl dost času na to se probrat a vrátit se ke mě. Neudělal to, takže si následky ponese ještě hodně dlouho.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz