Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel zazdil porod našeho syna. Přišel s trapnou výmluvou, říká Nina (33)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Vzteky se chtěla hned rozvést

Nikdy si nehráli na dokonalé manželství. Přesto jim tak nějak fungovalo. Hlavně proto, že si dávali volnost. Přesto bylo pár věcí, přes které nejel vlak. Pro Ninu byl porod syna samozřejmě velký den.

Článek

Jejich známí nechápali, proč se berou. Navíc po necelém roce známosti. Oni však cítili, že je to v pořádku, protože si od začátku sedli. Na druhou stranu to v žádném případě nebyla láska, ze které by omdlévali. „Už jsem nic takového nehledala. Byla jsem zklamaná ze dvou vztahů, kde jsem milovala celým svým srdcem, ale pak to hodně bolelo. Takže to, co bylo s Milanem, mi zcela vyhovovalo,“ vysvětlovala sympatická brunetka.

Vlastně to bylo super

S partnerem se dohodli, že si nebudou zasahovat do životů, každý bude mít své zájmy, svoji partu lidí. Zároveň si ale nebudou dělat naschvály a budou respektovat zásadní pravidla. „Mezi ty patřilo, že až bude dítě, budeme fungovat jako rodina, budeme se podporovat, vycházet si vstříc. Manžel se vším souhlasil. A já neřešila, že byl dost do větru, když se vždy vracel domů a zajistil vše po finanční stránce.“

Dokonce i Nina byla nakonec překvapená, jak dobře to fungovalo. Tak moc, že její manžel omezil milenky, protože mu vyhovovalo to, jak měl věci nastavené doma. „Jednou mi říkal, že jsme udělali dobře, že jsme pro sebe byli stvořeni. Což je možná pravda, jen prostě jiným způsobem, než je zvyklá většina párů. Za sebe mohu říct, že už bych neměnila. Proč se trápit láskou a emocemi,“ uvažovala.

Jejich okolí vesměs nic netušilo. Kromě její jedné kamarádky, které se už roky se vším svěřovala. „Ani ona nechápala, proč to děláme. Byla zamilovaná, její manžel ji nosil na rukách. Takovému člověku se to mluví. Já ale měla za sebou peklo. A to rovnou dvojnásobné.“

Vím, že byl u jiné ženy

Když otěhotněla, byla šťastná. Věděla, že se jí život změní, ale těšila se. „S manželem jsem si malovali den, kdy porodím. Chtěl být u toho, těšil se stejně, jako já. O to větší překvapení bylo, když k tomu velkému dni nedorazil. Odvezl mě do nemocnice, to ano. Pak mi ale řekl, že si musí ještě rychle něco zařídit. A nepřišel. Nebral telefony, nereagoval na zprávy. Byla jsem ve stresu, že se mu něco stalo.“

Nina nakonec porodila zdravého chlapce, vše se obešlo bez komplikací. „Milan se zjevil pár hodin po porodu. Tvrdil mi, že šel pro nějaké věci, ale pak ztratil pojem o čase a navíc zabloudil, jak byl „na větvi“ z toho, že bude táta. A pak prý hodiny chodil a hledal porodnici. Nic trapnějšího jsem v životě neslyšela, ani jsem mu nestála za to, aby si vymyslel pořádnou výmluvu. Přitom vím, že by s jinou ženskou.“

Nina se chtěla okamžitě rozvést. Pak ale začala uvažovat o tom, že by s klučinou zůstala sama, což nechtěla. „Co mám dělat? Protloukat se s pár tisícovkami a žít z ruky do úst? To ne. Ale pomstím se mu. Našeho syna miluje, čehož já jednou využiji.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz