Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manželka mi zničila život. Všechno rozeslala, nebrala ohledy, říká David

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Vše, co budoval, bylo pryč

Nebyl zrovna ideální manžel, na druhou stranu nikdy neměl pocit, že by své ženě něčím ubližoval. Přesto mu udělala věci, které mu zničily kariéru, ale vlastně i osobní život. David přišel o hodně.

Článek

Jejich láska velmi rychle vyprchala. Přesto spolu dál zůstávali, čemuž se hodně jejich přátel divilo. „Asi jsme si na sebe zvykli a ani jeden z nás nebyl schopen udělat radikální krok a odejít. No, a také jsme byli pohodlní. Představa, že někde začínáme znovu, nás prostě děsila,“ vzpomíná dnes David.

Na dítě jsem se necítil

Přesto si vždycky vycházeli vstříc, nedělali si naschvály. A pokud měli nějaký romantický poměr mimo manželství, nikdy se se svým „objevem“ neukazovali na veřejnosti. „Nevím, jak Alice, ale já v bokovkách nikdy neměl city. Prostě jsem si za ty roky párkrát užil jinde, to bylo všechno.“

Když ale manželka za Davidem přišla s tím, že by chtěla dítě, majitel prosperující firmy se bránil. „Tento krok jsem udělat nechtěl, necítil jsem se na to. Věděl jsem, že bych nebyl dobrý táta. Netrávil bych s dítětem dost času, práce pro mě byla přednější. Jasně, dával bych jim peníze, zabezpečil je. Ale k čemu by to bylo? To nebyla má představa o rodině,“ říká jasně David.

Myslel jsem, že to chápe

Jenomže Alici to naštvalo. „Věděl jsem, že po miminku touží. Jenže to přeci nejde jen tak ze dne na den. Navíc bylo zřejmé, že to mezi námi příliš nefunguje. Snažil jsem se jí to vysvětlit, ale marně. Dokonce mi řekla, že se zařídí po svém a dítě si prostě udělá s někým jiným. V té chvíli jsme na ni ale dost ošklivě vyjel, že v tom případě to bude znamenat okamžitý rozvod. Stáhla se, myslel jsem, že je to vyřešené.“

Jenže nebylo. Alice začala spřádat plány. Nejprve čas od času prosila a zkoušela, jestli David nezměnil názor. „Nakonec vypadala, že to chápe. Navíc jsem jasně řekl, že za rok či dva může být situace jiná. Jenže jsem se hodně spletl, když jsem si myslel, že je po všem.“

Přišel o firmu i kamarády

Alice se totiž rozhodla pro pomstu. „Nevím, kdy ty fotky dělala, ale našla hodně intimní snímky. A také fotky, kde jsme blbli. Takže na nich mám třeba na hlavě kuklu a jinak jsem nahý. To se hrozně špatně vysvětluje, když je to jen mezi partnery. A ona tohle všechno rozeslala mým obchodním partnerům, klientům atd. Navíc také kamarádům, kteří si pak mysleli, že jsem cvok.“

Pro Davida to znamenalo konec hodně slibně rozjetého byznysu. Většina jeho klientů se stáhla, nechtěla s ním nic mít. „Přišlo to hned, bylo to jako lavina. Ani se jim nedivím, museli si myslet, že jsem ujetý. Alice mi naprosto zničila kariéru. A soukromý život také, zůstalo mi jen pár přátel, kteří si vše nechali vysvětlit. I když dodnes nevím, jestli mi vlastně uvěřili. S manželkou jsme se rozvedli. Lituji toho, že jsem to neudělal daleko dřív.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz