Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Marta (26): Na svatbu přišel můj ex. Řekl věci, které měly zůstat tajné

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Velký den se změnil v osobní neštěstí

Její vztahy nebyly vždy bezproblémové, spíš naopak. Ovšem dokud nepotkala svého nastávajícího manžela, ten jí totiž změnil život k lepšímu. Usadila se, zklidnila. Ale osud asi chtěl jinak.

Článek

Už od puberty si Marta dělala víceméně jen to, co chtěla. neměla pevný řád, rodiče měli příliš práce na to, aby se jí věnovali. „Mysleli si, že když mi dají kapesné deset tisíc měsíčně, tak si tím koupí všechno. Spletli se. Naštěstí pro mě jsem ale nikdy nespadla do drog apod., prostě jsem si jen užívala ve velkém stylu,“ vzpomíná dnes šestadvacetiletá žena.

Půvabná blondýnka vzpomíná, že když potřebovala „peníze“ navíc, nikdy nebyl problém. „Vytáhla jsem z našich klidně dvacet, někdy i třicet tisíc za měsíc. Oni peníze nikdy nepočítali, měli jich prostě hromadu. A já dělala parádní party pro sebe a své kamarády. Když nad tím přemýšlím, tak jsem začala někdy v patnácti.“

Vystřídala hodně mužů

Následovalo sedm let divokého veselí a radovánek. Marta dodnes nechápe, jak zvládla odmaturovat a nastoupit na vysokou. Byl to zázrak, přiznávám. Ale je fakt, že jsem s učením nikdy neměla problémy. I když jsem se doma prakticky neučila, procházela jsem vším celkem v klidu.“

Samozřejmě také přiznává, že vystřídala řadu partnerů, ne všichni byli dokonalí. „To je mírně řečeno, někteří byli pořádní zmetci. Co mě ale rodiče naučili bylo pokaždé si krýt záda a dávat bacha, koho si k sobě pouštím. Mnohokrát mě to zachránilo.Když už se zdálo, že se její život zvrtne do opravdu nepříjemných obrátek, do jejího srdce vstoupil Tomáš. „Byl jako zjevení.“

Byl pro ni jako zjevení

Marta vzpomíná, že ho poprvé viděla ve stavu, který s oblibou přirovnávala k totálnímu bezvědomí. Odcházela z mejdanu a narazila do něj ve dveřích. Sotva se udržela na nohou, oni ji chytil. „Koukla jsem mu do očí a nevím, možná jsem v tu chvíli i vystřízlivěla. Z mé strany to byla láska na první pohled. O něm se to tedy rozhodně říct nedá, což jsem samozřejmě chápala,“ usmívá se.

Přes počáteční nedůvěru si k ní ale Tomáš našel cestu, pochopil ji, pomohl jí se začít chovat jako dospělá žena. Ona za to byla vděčná. „Věděla jsem, že nebýt jeho, tak by to se mnou asi skončilo špatně. Takže od té doby jsem sekala latinu a začala žít jinak. No, a vyplatilo se, dotáhli jsme to spolu až k oltáři.“

Zkazil mi svatební den

Právě svatba ale odhalila staré rány. Na veselce se totiž objevil jeden z jejích bývalých partnerů. Aniž by ho zvala, prostě tam byl. Zaznamenala ho až ve chvíli, kdy si vzal slovo s tím, že chce něco říct. „Lidé na sebe koukali, nevěděli, kdo to je. A on začal mluvit o tom, jak jsme se spolu opíjeli, spali nejen spolu, ale i s dalšími lidmi. Víte, nechci o tom hovořit, stydím se ještě dnes, jsem rudá až za ušima.“

Marta však měla i tenkrát štěstí, že si bere právě Tomáše. „S kamarády za ním došli a prostě ho v půlce jeho monologu vyvedli. Dá se říct, že ho vykopli na ulici, asi mu také řekli nějaká ostřejší slova. Každopádně borec už se neukázal. Já z večera nic neměla, snažila jsem se být neviditelná.“

Tomáš jí nic nevyčítal. Nakonec, on dobře věděl, koho si bere a co má Marta za sebou, naštěstí pro ni mu z minulosti nic netajila. „Jen jsem chtěla, aby ten večer skončil. Prostě mi podělal svatbu. Ale když jsme odletěli na svatební cestu, všechno už zase bylo fajn.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz