Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Měl jsem úlet s tchyní. Pak mě vydírala, musel jsem pořád, říká Leoš (32)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Jeho manželka o ničem neví

Byl to nejlepší den jeho života. Leoš si ale ze svatby odnesl i celou řadu otázek. Šrotovalo mu v hlavě, co to má vlastně za tchyni. A budoucnost ukázala, že červíček pochybností hlodal právem.

Článek

Když se seznámil se svou budoucí manželkou, nikdo jim nedával příliš šancí, že vztah udrží. On kluk z vesnice, ona „dámička“ z metropole. Jenže se ukázalo, že jsou pro sebe jako stvořeni. „Byly jsme jako jedno tělo a jedna duše. Nikdy jsem nic takového nezažil a dokonale jsem si všechno užíval. Každá minuta po jejím boku pro mě byla požehnáním,“ svěřil se sympatický Leoš.

Svatba prolomila ledy

Svatba tak byla logickým vyústěním. Právě v tento slavný den se ale rodák z Moravy začínal obávat, že věci nejsou tak, jak si je představoval. Zejména, pokud jde o jeho tchyni. Moc jsem ji neznal. Když jsem k nim přijel, většinou byla někde pryč. Prohodil jsem s ní za ty dva roky sotva pár vět. Proto mě překvapilo, že se začíná družit.“

Leoš s tím neměl problém. Byl docela rád, že se z jeho pohledu prolomily ledy a v rodině nebude žádné napětí. „Myslel jsem si totiž, že mě nemá ráda kvůli tomu, odkud pocházím. Říkal jsem si, že si asi pro dceru představovala někoho lepšího než vidláka. Takže mi dělalo docela dobře, že se se mnou baví.“ Matka jeho drahé polovičky však měla i jiné úmysly než urovnat rodinné vztahy.

Najednou byl v její ložnici

Několik následujících měsíců se nic zvláštního nestalo, takže Leoš na to, co se dělo na svatbě, v podstatě zapomněl. O to větší překvapení bylo, když za ním jeho tchyně jednou večer přišla. „Byli jsme u nich na návštěvě. Petra šla s kamarádkami někam za zábavou, dlouho se neviděly. Já chtěl udělat něco do práce, dával jsem si na terase cigaretku. Přišla ke mě a začala si povídat. Dali jsme si sklenku vína, pak další.“

Aniž by se Leoš nadál, byl u své tchyně v ložnici. Neplánoval to, ale strávili spolu asi dvě hodiny. „Neříkám, že se mi to nelíbilo. Ale byl to pro mě totální úlet, který jsem už nikdy nechtěl opakovat. A měl jsem za to, že ona to vidí stejně. Brzy mě však vyvedla z omylu.“

Má i další milence

V podstatě pak neuběhl týden, aby si ho tchyně nezavolala „na kobereček“. Netřeba se rozepisovat o tom, co se dělo. „Tvrdila mi, že jestli nechci, aby všechno řekla mé manželce, tak budu dělat přesně to, co chce. Nezbývalo mi nic jiného než za ní poslušně chodit,“ přiznal Leoš, který se chtěl z jejích spárů vymanit, ale marně.

Nedokázal vymyslet nic, co by ji přesvědčilo, že je třeba románku nechat. „Zkoušel jsem jí prosit, vyhrožoval jsem jí, že to řeknu u ní v práci. Ale marné, jen se smála. Dobře věděla, že neudělám vůbec nic. Navíc jsem se dozvěděl, že má i další mladé milence. Nevím, jak to dělá. Každopádně já mlčím a asi budu do té doby, než ji to přestane bavit. Nevidím jiné východisko.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz