Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Pár hodin před svatbou obřad zrušila. Obelhal mě a ponížil, bylo to hrozné

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Unsplash

Měl to být její nejšťastnější den v životě. Nakonec se přípravy na svatbu staly nejhorším obdobím, který nemůže vymazat z paměti. Petra (30) si dle svých slov připadala obelhaná a ponížená.

Článek

Pořád doufala, že se probudí a zjistí, že všechno byl jen jeden ošklivý sen. Bohužel pro třicetiletou Petru to tak ale nebylo. „Prošla jsem si něčím, co bych nepřála ani svému největšímu nepříteli. Cítila jsem se strašně. Zkrátka tak, když zjistíte, že pět let žijete s někým, koho vůbec neznáte.“

Koukali na mě jako na blázna

Svého partnera potkala ve dvaceti, bláznivě se do sebe zamilovali a zdálo se, že jsou si souzeni. Kamil byl sice často mimo domov, ale Petra to neřešila, vždyť on pracoval jako pilot, takže to bylo logické. „Člověk míní, ale pravda je někdy jiná. Náhodou jsem totiž přišla na to, že mi o své práci celou dobu lhal.“

Všechno prasklo ve chvíli, kdy se Petra svému drahému nemohla dovolat. Nebral telefon, neodepisoval na zprávy, přitom měl být už hodiny doma. A jelikož se měli další den brát, rozhodla se to řešit.Prostě jsem šla k němu do práce. Na operák, nebo jak tomu říkal. A tam jsem se po něm ptala. Koukali na mě jako na zjevení, protože o takovém muži nikdy neslyšeli, nepoznali ho ani z fotky.“

Obvolávala svatební hosty

Když se Petra vrátila domu, Kamil tam byl. Samozřejmě netušil, že ona ví, takže jí začal vyprávět, jak měl jeho let zpoždění apod. Ona ho okamžitě konfrontovala s pravdou. „Chvíli se vytáčel, ale pak toho nechal. Vysmál se mi do obličeje s tím, že jsem si snad nemohla myslet, že jsem jeho jediná. Postupně z něj vypadlo, že má několik dalších vztahů různě po republice.“

Pro Petru to byl samozřejmě šok. Nevěděla, jak se zachovat, co má dělat, kam jít, s kým mluvit. Uvědomila si ale, že musí zrušit svatbu. „Obvolával jsem lidi a říkala jim, aby nejezdili. Takové ponížení jsem nikdy nezažila, bylo to strašné. Připadala jsem si jako obelhaná, hloupá husa.“

Už nikdy ho neviděla

Překvapením ale ještě nebyl konec. Petra zjistila, její v té chvíli už bývalý partner má celkem tři děti s třemi různými ženami. „Měl je na fotkách. Nechápu, jak takhle mohl žít, co těm holkám říkal, jak vysvětloval dětem, proč je neustále pryč. A proč si mě vůbec chtěl brát.“

Jeho myšlenkové pochody nikdy nezjistila, neptala se ho. Rozhodla se, že už ho nikdy nechce vidět. „Dodržela jsem to, i když to někdy bylo těžké. Chtěla jsem znát odpovědi, ale když jsem si uvědomila, že cenou bude to, že ho zase uvidím, nebo s ním budu mluvit, tak jsem to vzdala. A dnes je mi už dobře.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz