Hlavní obsah

Přítel už měl rodinu, nějak se mi ale zapomněl zmínit, říká Anežka (28)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Byla to pro ni velká rána

S muži neměla příliš dobrých zkušeností. Samotnou ji tak překvapilo, když krátce po nepříjemném rozchodu začala chodit s Petrem. Sympatický manažer ji okouzlil. A zdálo se, že city jsou vzájemné.

Článek

Rodina Anežku tlačila, aby se vdala a měla děti. Často se se svými rodiči hádala, týdny pak spolu nemluvili. „Byli jak umanutí. Pořád mi říkali, že už nemám moc času a kdesi cosi. Jakoby zamrzli někdy v polovině minulého století. Když jsem začala chodit s Petrem, po dlouhé době jsem věřila, že bychom to mohli dotáhnout až ke svatbě,“ uvažovala půvabná brunetka. Těšila si mimo jiné i na to, že konečně „vyhraje“ nad svými rodiči.

Pátrala, ale na nic nepřišla

Chodili spolu téměř rok. Když ale Anežka nadhodila, že by mohli vztah posunout, Petr z toho rychle vycouval. „Napřed jsem tomu nepřikládala váhu. Říkala jsem, že na něj možná moc tlačím, nebo že si to chce pořádně rozmyslet. Samozřejmě jsem chápala, že případná svatba je velký krok.“ Na druhou stranu v ní začal hlodat červíček pochybností. Nejprve nechtěla nic moc řešit, pak se ale rozhodla, že přeci jen bude pátrat, jestli náhodou její drahý nemá nějaké tajemství.

V kontextu věcí budoucích bylo velmi překvapivé, že Anežka nenašla vůbec nic. Ani náznak, že by se dělo něco nekalého. „Uklidnila jsem se. Až mnohem později jsem přišla na to, že Petr moc dobře vytušil co chci dělat a nastražil mi do „cesty“ to, co sám uznal za vhodné. Takže jsem vlastně na nic přijít nemohla. Možná mě mělo zarazit, že je až moc dokonalý. Já ale byla hlavně ráda, že mé obavy byly zbytečné.“ Jak moc se pletla, vyšlo najevo za několik měsíců.

Tvrdil jí, že řídí kamion

Úplnou náhodou se nachomýtla k Petrově vibrujícímu mobilu. Neřešila. To se však změnilo, když se její partner ma telefon podíval, zbledl a rychle odešel. Na otázku, kdo mu volal odpověděl, že někdo z banky. Což nebyla pravda, Anežka jasně viděla jméno - Karolína. „Tentokrát jsem reagovala rychle. Věděla jsem, že je něco divně. Takový ten vnitřní pocit, určitě to znáte. Když odešel, prohledala jsem u věci. Hrdá na to nejsem, ale účel světí prostředky.“

Ne nadarmo se říká, že kdo hledá, ten najde. Výpisy z bankovních kont, fotky dítěte atd. To všechno měl její přítel ukryté tak, aby to pokud možno nikdo nenašel. „Bylo mi jasné, že i lhal. Jen jsem ještě nevěděla, jak moc a co všechno vyjde najevo. Nutno říct, že toho bylo opravdu hodně.“

Když na Petra udeřila, ani moc nezapíral. Přiznal, že je ženatý, že má dvě děti a s manželkou právě řeší jakousi krizi. „Ani jsem se nedivila že mají krizi, když je pořád u mě! Nakukal já, že řídí kamion, proto mu věřila, že je neustále mimo domov. Nevěřila bych tomu, kdybych to nezažila na vlastní kůži. Samozřejmě jsem ho okamžitě vyrazil a netuším, jak to s jeho rodinkou dopadlo. Každopádně od té doby jsem sama, na hodně dlouho jsem ze vztahů vyléčená.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz