Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

V tchánovi jsem poznala svoji minulost. Musela jsem utéct, říká Jana (27)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Nevěřila, že se to někdy stane

Poslední dva roky jejího života pro ni byly jako pohádka. Po boku sympatického Kamila prožívala něco, o čem si vždycky myslela, že je možné jen na stránkách romantických knih. Jenže ráj netrval věčně.

Článek

Svoji minulost chtěla nechat daleko za sebou. Důvod byl prostý. „Když to řeknu velmi mírně, tak jsem se nechovala jako vzorná mladá žena. Měla jsem ráda peníze, ale nechtěla jsem moc pracovat,“ usmívá se sympatická Jana. Nejprve svou myšlenku nechce příliš rozvádět. Jakoby si opravdu přála, aby to, co bylo, zůstalo navždy pohřebnou.

Řekla si, že už to stačí

O chvíli později si to ale rozmyslí. „Ono je to vlastně stejně podstatou toho, o čem zde mluvím. Takže proč to tajit? Dělala jsem společnici. Ne ledajakou lehkou holku někde ve vykřičeném domě. Ale opravdu luxusní společnici. Měla jsem tolik peněz za pár hodin „práce“, že je někdo nevydělá ani za rok dřiny.“

Nikdy neměla klienty z České republiky. Většinou za nimi létala téměř po celém světě, jen výjimečně ji směli navštívit v její domovině. „Myslela jsem si, že jsem opatrná. Vlastně ne, věděla jsem to. Nebylo možné udělat víc bezpečnostních opatření. Nikdo nevěděl o tom, co dělám, dokonce ani moji nejbližší přátelé,“ vysvětluje.

Začala se klepat a panikařit

Zhruba před pěti lety se rozhodla se vším skončit. „Za prvé jsem měla našetřeno, za druhé se některé schůzky docela vyhrotily. Takže jsem si řekla, že to stačí. Po nějaké době jsem pak potkala Kamila a zdálo se, že můj život nemůže být lepší.“ Jednoho osudného dne se ale všechno změnilo. V momentě, kdy to rozhodně nečekala, takže nebyla připravená.

Se svým přítelem se poprvé vydala na návštěvu jeho rodičů. Těšila se, cítila, že je to důležitý krok v jejich vztahu. Byl. Ale jinak, než si představovala. „Měli jsme dobrou náladu. Když jsme přijeli, ještě jsem sahala do auta pro našeho psa, abych ho vzala. Mezitím jeho rodiče sešli z verandy. Otočila jsem se a on tam stál. Psa jsem pustila na zem, naštěstí se mu nic nestalo. Začala jsem se klepat a panikařit.“

Minulost ji dostala

Ve svém nastávajícím tchánovi totiž poznala jednoho ze svých bývalých klientů. A on poznal ji. „Vypravil ze sebe nějaká slova, něco ve smyslu, že jsem to já, nebo tak něco. Nevím, mám to jako v mlze. Udělala jsem to, že jsem popadla kabelku a vyběhla ze dvora. Chvíli jsem běžela, vůbec nevím kam. Pak jsem upadla a vím, že mě našel přítel. Začala jsem na něj řvát, ať mě okamžitě odveze pryč. Na zastávce jsem vystoupila z auta a poslala ho pryč. Už jsem ho pak nikdy neviděla. Vím, že bych to nedala, nemohla jsem s ním být.“

Dlouho přemýšlela, jak je možné, že jeho tchán byl muž, se kterým kdysi spala. Pátrala a dozvěděla se, že před časem dlouhodobě pracoval v zahraničí. „Nikdy mi neřekl, že je Čech. Já se samozřejmě neptala. Měla jsem ho na Poláka či Rusa, navíc měl hodně dobrou angličtinu. Minulost mě zkrátka doběhla v momentě, kdy už jsem to opravdu nečekala.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz