Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Zamilovala jsem se do Pražáka a začalo peklo. Nikomu to nepřeji, říká Dita (27)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Její život se zcela změnil

Nikdy netoužila po „velkém světě“, byla spokojená s životem v jedné větší moravské vesnici. Její rodina navíc měla vliv, takže Dita vyrůstala s vědomím, že je „něco víc“. Její život se ale měl změnit.

Článek

Když Dita dospívala, všichni kolem ní chodili po špičkách. Její otec vlastnil prakticky vše, na co jste v širokém okolí ukázali. Takže rozházet si kohokoli z rodiny by nedělalo dobrotu. „Byla jsem rozmazlená. Ne tak, že bych někomu ubližovala. Spíš myslím, že mě drželi v bublině. Faktem je, že kdybych nepotkala Tondu, tak bych v ní docela v pohodě existovala celý život,“ usmívá se sympatická brunetka.

Dostal se do sporu s jejím tátou

Poprvé se viděli v Brně na jedné společenské akci v rámci ochutnávek vína. Rodina Dity (nepřekvapivě) vlastní několik hektarů vinic. „Nebyla to sice naše hlavní činnost, ale na naše víno jsme byli vždycky pyšní. Takže když přišel mladý floutek, který se ofrňoval, nenechalo to nikoho z nás klidu,“ vzpomíná Dita na první setkání se svým budoucím manželem.

Antonín přijel s partou přátel a jako správný Pražák byl lehce namistrovaný. „Byli jsme pro něj lidé, kteří neměli s opravdovým životem nic společného. Tedy z jeho pohledu. Všemu rozuměl, všechno znal. Takový Všeználek a brouk Pytlík v jedné osobě.“ Netrvalo dlouho a drzý mladík se dostal do sporu s jejím otcem. „Začali si docela hlasitě vysvětlovat, proč je toto víno dobré a tamto lepší apod. Byli jak dva kohouti na jednom smetišti.“

Zatímco většina její rodiny dělala všechno proto, aby Tondu vyponklovala z místnosti, Dita to měla naopak. „Líbilo se mi, že se postavil mému otci, to se nikdo neodvážil. Bylo mi jedno, že naše víno je dobré, takže neměl pravdu. Ale ta energie, kterou do sporu s tátou vkládal, to bylo něco neskutečného.“

Do Prahy odjela po hádce

Když asi po hodině konečně odcházel, Dita za ním vyběhla. Ještě nedokázala popsat, co se děje, ale něco ji k němu přitahovalo. „Chvíli jsme si povídali. Jako takhle, namachrovaný byl. Ale nic extrémního. Vyměnili jsme si čísla a dohodli se, že se brzy potkáme. Nějakou dobu se pak nic nedělo, já se odmítala ozvat první. Ale asi po týdnu napsal, že jede do Brna, jestli nechci na oběd. Šla jsem. A od té doby jsme spolu.“

Kdo by si však myslel, že tady pohádka končí, spletl by se. Když Dita oznámila doma, s kým chodí, začalo peklo. Hádky, vyhrožování, prosby. Každý den prakticky neustále. Došlo to tak daleko, že mi táta řekl, že si mám vybrat. Buď rodina, nebo on. To bylo něco na mou povahu. Ještě ten den jsem se sbalila a odjela do Prahy. Jen tak, Tondovi jsem volala až cestou.“

Naštěstí její partner byl poměrně akční. A také bydlel sám, takže neměl problém k sobě svoji drahou polovičku nastěhovat. „Hned na začátku jsem si potvrdila, že se na něj mohu spolehnout. Trvalo ještě půl roku, než se mnou táta začal mluvit. Naše vztahy dnes nejsou ideální, ale alespoň už se s mým dnes už manželem baví. A ano, brali jsme se tajně. Což na rodinné pohodě moc nepřidalo,“ dodala Dita.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz