Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Žijeme ve třech, já, manžel a jeho milenka, říká Mia (26). Popsala detaily

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Taris Bogdatis / vytvořeno pomocí Bing Image Creator

Zatím jim to funguje

Nikdy nebyla stavěná na klasický vztah. Pár jich vyzkoušela, ale zjistila, že to nefunguje. Pořád ji to táhlo za dalším „dobrodružstvím“. Mia nakonec našla takovou formu soužití, která ji vyhovovala.

Článek

Už jako čerstvě plnoletá věděla, že má poněkud „toulavé boty“. V osmnácti se sebrala a odletěla do Ameriky, kterou procestovala od severu až k jihu. „Cítila jsem, že mě něco volá. Potřebovala jsem být sama se sebou a vyzkoušet si, jestli se o sebe dokážu postarat. Zvládla jsem to, vrátila jsem se silná,“ usmívá se Mia. po návratu nastoupila na vysokou školu a přemýšlela, co bude dál.

Řekl, že nebude jen ona

Těsně po dokončení vysoké potkala charismatického Ricarda. Peruánce, který v Česku studoval. „Skvělý kluk. Jiný než Češi, se kterými jsem se většinou hrozně nudila. Vydržela jsem týden, dva a utíkala jsem. Tentokrát to bylo jiné. Uměla jsem si představit, že s ním zůstanu. Netvrdím, že navždy, ale rozhodně déle, než jsem byla do té doby zvyklá.“

Začali spolu chodit a hned na jedné z prvních schůzek Mia zjistila, že se věci budou mít jinak, než je v našich končinách běžné. „Ricardo mi rovnou řekl, že nebude mít jen mě. Ale že se můžeme dohodnout tak, aby to oběma vyhovovalo. Já byla pro, po něčem podobném jsem toužila. Samozřejmě ne ve stylu „volné lásky“, ale vztahu, který si může dovolit různá dobrodružství.“

Svatba a život ve třech

Občas si tak užívali i s jinými lidmi. Ne vždy to bylo fyzické, zkrátka šlo o to, že se nevázali pouze jeden na druhého. „Několikrát jsme byli za jeho rodinou v Peru, poznala jsem, jak to u nich chodí a jaké mají zvyky. Bavilo mě to. Celkově jsem zřejmě nastavená na jinou mentalitu, než je ta česká. Češi jsou pro takoví uprdění, prostě nudní.“

S Ricardem se nakonec vzali. Dvakrát, jednou v České republice, podruhé v Peru. Dohodli se, že budou žít v Evropě, zatím si pronajali dům v Česku, do budoucna však nevylučují, že se přesunou jinam. A stále žijí podle pravidel, která si nastavili. „V domě jsem tři. Kromě mě ještě Ricardova milenka. Ženy se mění podle toho, jak má náladu. Vždy ji ale musím odsouhlasit. Pokud s ní mám problém, do domu nesmí ani vkročit.“

Ženy se dělí o vše

Obě „ženy“ jejího manžela se dělí prakticky o všem. Kromě Ricarda i o domácí práce, zábavu apod. „Ricardo vydělává peníze, pracuje. Domácnost není jeho starost, nemusí nic. Podle jeho rodiny se u nich doma nikdy nepracuje, neexistuje, aby chlap třeba luxoval. Pod jejich úroveň, je to ženská práce.“

Pokud jde o intimnosti, neexistuje žádné pořadí. Je jedno, že Mia je právoplatná manželka Ricarda. „Někdy ho mám pro sebe, jindy Eliška. Někdy jsme ve třech a užíváme si to. Jde vždy ale o to, na co má chuť Ricardo. Nesmím si brát osobně, pokud mě zrovna odmítne. Další den je to jinak. Někomu to může připadat šílené, nám to ale perfektně vyhovuje. Už bych neměnila.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz