Hlavní obsah

Život s o 42 let starším mužem je drsný. Mohl by pořád, říká Jana (24)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Na veřejnosti jsou samý úsměv, v soukromí to vázne

Mohl by být její otec. Když si Jana brala kamaráda svého strýce, byla okouzlená tím, jaké má charisma a co všechno jí mohl nabídnout. To ji ale brzy přešlo a dnes touží po něčem jiném. Jenže to nejde.

Článek

Představovala si, že si bude žít jako v bavlnce. Což se do jisté míry stalo, Jana si opravdu v tomto směru nikdy nemohla stěžovat. Daniel ji zahrnoval dárky i pozorností. Jenomže také za to něco chtěl. „Intimní život s takto starým člověkem, to je za trest. Alespoň pro mě to tak je. Vždyť už se mu blíží sedmdesátka! Prostě to nedávám,“ vysvětlovala sympatická zrzka. Přitom její manžel je poměrně náruživý. „Jen těžko hledám výmluvy,“ přiznala Jana.

Život v luxusu se jí líbí

Když se s problémem svěřila kamarádce, její reakce byla poměrně jednoznačná. „Napřed mi hnusně vynadala, že jsem si ho vůbec brala, když to mám takhle. A pak mi řekla, ať se rozvedu. Jenže to není možné.“ Zvykla si totiž na život ve „zlaté klícce“ a neumí si představit, že by šla pracovat, případně byla s někým, kdo má hluboko do kapsy. Těžko se hledá pochopení, vždyť jsou to jen její rozhodnuté, která dělá, nikdo jí do ničeho nenutí.

Jana si soužití s Danielem představovala úplně jinak. Myslela si, že na intimnosti sice občas dojde, ale rozhodně ne tak často, jak její choť vyžaduje. „Měla jsem za to, že jednou za půl roku a bude klid. Nikdy by mě nenapadlo, že to bude chtít každý druhý den. To jsem nezažila ani s mými vrstevníky. A že jsem jich pár měla.“ Už několikrát stála před rozhodnutím, že manžela opustí. Jenže představa, co všechno by se pak dělo a o co by přišla, ji děsila. „Nechci se vrátit do normálního života a být zase chudá jako kostelní myš. To už nikdy,“ tvrdila odhodlaně.

Milenku? To ani náhodou!

Manželovi se snažila domlouvat, aby to se svým chtíčem tolik nepřeháněl. Nepomohlo to stejně, jako vyhrožování a pokusy ve smyslu, že jí bolí hlava, je unavená apod. „Chvíli ano, jednou, dvakrát to fungovat může. Ale neřeší to nic do budoucna. Vůbec nic! Dokonce jsem uvažovala o tom, že mu najdu milenku. Tam je ale nebezpečí, že by se do ní zamiloval. A to nemohu dopustit, takové riziko podstupovat nebudu.“

Jsou tu ale i jiné potíže, které Jana řeší. Když s ní chce jít manžel do společnosti, je to ještě v pohodě. Ale když projeví zájem jít za jejímu přáteli, je z toho většinou hádka. „Nechci, aby tam chodil. Vždyť někteří moji kamarádi ještě studují. Mnohokrát už se mi smáli s tím, že mám dědka.“

Co bude dál? To zatím není úplně jasné. Je možné, že se Jana jednoho dne opravdu sebere a od Daniela odejde. Ta pravděpodobnost ale není vysoká. Spíš se bude snažit z intimností vymlouvat, bude vymýšlet další a další nesmysly, proč nemůže a zároveň bude doufat, že to bude u manžela procházet. Otázka je, jak dlouho to jde praktikovat.

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz