Hlavní obsah
Cestování

Teplice v Čechách

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: My Trips

Vlakové nádraží Teplice v Čechách

Můj sobotní výlet do Teplic za výstavou Harry Potter.

Článek

Do Teplic jsem se rozhodla jet z důvodu výstavy Harry Potter. Jela jsem vlakem z České Lípy a koupila si celodenní DÚK za 170 Kč, tudíž jsem měla zdarma i MHD v Teplicích.

Hlavní nádraží oproti loňskému březnu je už po rekonstrukci. Moje první kroky vedly na autobusovou zastávku. Bohužel v autobuse nahlásili jména zastávek a zastávky byli na znamení, takže jsem zastávku Císařské lázně úspěšně přijela a vystupovala jsem až na další zastávce, naštěstí to nebylo zas tak daleko. Bohužel pak se projevil můj orientační smysl a šla jsem sice správně po červené turistické značce, ale opačný směrem. Po chvíli jsem se koukala do mobilu a zjistila, že to asi není úplně to, kam chci jít, otočila jsem se a šla jsem už ve správném směru po červené značce k prvnímu bodu dnešního výletu, a to byl Hotel a Restaurace U Kozičky. Bála jsem se trochu, že to tam bude trochu více nóbl, ale bylo to úplně v pohodě. Dala jsem si bramborové noky se špenátem a vepřovou panenku a jahodovou limonádu. Platila jsem asi 330 Kč. Jediné, co bylo trochu divné, byl talíř, byla to spíše miska a moc dobře se mi to nejedlo, ale to je asi o vkusu.

Pak jsem měla asi hodinu čas, jelikož zámek je od 12-13 h zavřený. Tak jsem se šla projít do Galerie Teplice a pak jsem si prošla park u galerie a šla jsem se podívat do kavárny Beethoven, ale nakonec jsem do ní nešla, tak třeba příště.

Pak už jsem šla do zámku na výstavu o Harry Potter. Vstup byl 120 Kč, výstava byla bez průvodce, ale bylo to fajn, i když asi jen na půl hodiny, ale teda nečetla jsem všechny informace. Myslím si, že výstava je putovní, tak třeba bude ještě někde k vidění, ale v zámku je více okruhů, které se dají navštívit.

Pak jsem si šla projít zámecký park, kolem rybníka, k výběhu opice, které tam nebyli a zašla jsem si do kavárny. A zpět ke Galerii Teplice do Infocentra pro pohledy a vizitky a pak autobusem na nádraží a už jen vlakem zpět do České Lípy. Výlet to byl hezký i počasí bylo fajn. Příště bych chtěla jet třeba v květnu, aby parky byli plné květin a fungovali kašny. Nebo aspoň předpokládám, že v květnu to tam více kvete a funguje líp. Bohužel to není úplně blízko, ale uvidíme.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám