Hlavní obsah
Knihy a literatura

Kniha Kam se poděl můj sexuální život? je to pravé pro znavené matky

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Terka od kafe, knihy a koláčku

Kam se poděl můj sexuální život?

Pokud jste matka s malými dětmi, kolotoč péče o drobotinu, domácnost a minimum času na svoje koníčky a seberealizaci z vás může udělat zombie a vaši manželskou intimitu a romantiku poslat do kytek.

Článek

Určitě to znáte sama. A zná to i Meg, hlavní hrdinka knihy Kam se poděl můj sexuální život? Nohy si naposledy holila kdoví kdy, o nějakém novém sexy prádélku si může jen nechat zdát a její dříve rozjetá skvělá kariéra spíše stagnuje. Navíc její muž má velké tajemství! Bylo její manželství jednou velkou chybou, nebo se z něj dá vykřesat ještě nějaká ta erotická jiskra?

Kniha Kristen Bailey je vtipnou oddechovkou, která vám zvedne náladu. Není prvoplánová a určitě se na jejích stránkách najdete, zvláště pokud jste jako já na rodičovské. Kolikrát jsem si říkala „tohle znám taky“. Už jen proto mi hlavní hrdinka byla velmi sympatická. Dokázala jsem se s ní ztotožnit a úplně chápu, co za problémy musela řešit. I ostatní postavy, kterými autorka zaplnila stránky, patří mezi ty dobře napsané. Příběh příjemně odsýpá a lehce se čte. Navíc to neustálé popíjení čaje při jakékoliv příležitosti, inu Velká Británie.

Výtky mám vlastně jen dvě. Za mě tam bylo moc vulgarismů. Ano, občas je použije každý, ale tady jich bylo až nadmíru. A druhou výtkou je obálka, která vyšla v české lokalizaci. Je hezká, ale původní se mi líbí mnohem více.

Kniha má další čtyři volné pokračování, protože Meg má čtyři sestry. Na začátku března vychází první pokračování i u nás, a to pod názvem Můžu reklamovat svého manžela?

PŘEČTĚTE SI TO, POKUD: máte rádi humorné knihy, líbila se vám například Bridget Jonesová a víte, co jsou to rodičovské povinnosti.

NEČTĚTE TO, POKUD: jste bezdětný muž. Kniha asi nebude pro vás.

BAILEY, Kristen. Kam se poděl můj sexuální život?. Přeložila Lenka DOBEŠOVÁ. Praha: Dobrovský, 2022. Red. ISBN 978-80-277-0373-9.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz