Hlavní obsah
Víra a náboženství

Setkání s duší sebevraha

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Thomas Alvarado

Ilustrativní obrázek

Bojíte se duchovna?

Článek

Minulý rok v létě spáchal jeden z mých sousedů sebevraždu. Byl to už starší a hodně nemocný člověk, takže pro svůj čin měl z mé strany jisté pochopení…

Protože se již sedmým rokem zabývám seberozvojem nejen na mentální a fyzické, ale také na duchovní úrovni, věděl jsem, co se bude dále dít s jeho duší. Chtěl jsem mu ale nějak pomoci, aby jeho duše nemusela dlouhý čas trávit v temnotě, a tak jsem začal náhle dělat zcela spontánně věci, které mě právě napadaly, a vytvořil tak rituál pro odvedení jeho duše za Světlem. Nakonec jsem ho ještě požádal, aby mi dal znamení, až bude zpět doma ve Světle, abych věděl zda onen rituál jeho duši pomohl.

Po zbytek dne se nic zvláštního nedělo, až na ten policejní rozruch z vyšetřování u sousedů. Ovšem v noci se mi zdál podivný sen, že jsem byl v Egyptě v nějaké pyramidě, a všude se rozléhala taková úderná faraonská hudba. Najednou jsem se začal probouzet ze snu, prostředí pyramidy se zvolna přetvořilo na prostředí mé ložnice, ovšem úderná faraonská hudba se přetvořila v ještě údernější odbíjení starých kyvadlových hodin.

Když jsem se probral do plného vědomí, napadlo mě, že asi někdo z policajtů ztratil pod mým otevřeným oknem mobil, kde měl nastavený budík se zvukem starých hodin. Čím více jsem se ale probouzel do plného vědomí, tím byl zvuk reálnější, a vycházel z chodby. Já si ale uvědomil, že žádné fungující hodiny, které by takto odbíjeli nemám. Podíval jsem se na svůj mobil, kde bylo 4:00 ráno. Podle andělských vzkazů dle hodin, které píšu, to znamená „Jsi otevřený lásce a světlu“, takže jsem si hned vzpomněl na znamení, které jsem požadoval. Ihned co jsem si uvědomil sousedovo znamení, přestalo znít odbíjení hodin, a už byl klid.

Když jsem ráno vstal, všimnul jsem si v chodbě na stěně, že moje památeční, více jak půl století staré kukačkové hodiny, které už minimálně 40 let nefungují a nemají ani kyvadlo, aby byly schopné provozu, mají otevřená dvířka, a kukačka je napůl venku, což takhle nikdy předtím nebylo. Teď už jsem si byl jistý, že to byl můj požadovaný signál. Bylo mi ale divné, že by soused jako sebevrah byl tak rychle zpět ve Světle.

Po 8. hodině ke mně dorazila moje bývalá asistentka Martina, která je velmi citlivá esoterička. Ještě v kuchyni jsem jí ihned zasypal mojí noční historkou, a také jí dal do rukou mé kyvadlo, abych se jí mohl zeptat na jisté otázky.

Martina se nadechla a začala se ladit do stavu alfa. Po chvíli ji ale zamrazilo a vyhrkla na mě: „On je tady teď s tebou!“ Jen jsem na ni vyvalil oči, ale dříve, než jsem se začal ptát, Martina mi skočila do řeči a pokračovala: „Vidím ho vedle tebe – je to obrovský chlap, leží na stole, má podepřenou hlavu a směje se na tebe – nemusíš se ho bát, protože ti nepřišel ublížit – je celý v bílém, a přišel ti říct že mu včera tvůj rituál hodně pomohl – ještě ale čeká před branami, protože ho nejdříve musí pustit jeho rodina.“

Onen rituál jsem sepsal do knihy VYŠŠÍ VĚDOMÍ aneb Boží systém lidského bytí – Léčení všech úrovní, kterou se nyní chystám vydat.

Lidé se bojí duchů a duchovního vnímání, protože je to takhle naučila televize. Není však čeho se bát, protože jsou to duše, které potřebují jen naši pomoc, aby se mohly dostat zpět domů do světla, kde se budou připravovat na svou další reinkarnaci.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám