Hlavní obsah

Michalaujdu je osmička, kolegyně z práce je spíš mid

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Tin'zie

Žena která je omička, možná devítka nebo desítka kdybych si nenechával mezeru

Je hodnocení osmičkou jen coping mechanismus, že mi nedá? Nevím.

Článek

Dnes v hodinách večerních jsem ve velice distinguovaný diskuzi o akciích a politice zabrousil na téma antikapitilismu a žen v něm. Nasnadě bylo probrat přední tvář tohoto směru, který ale není komunismus, Janku Michalajdu.

Nejsem včerejší a vím, že žena se má hodnotit i dle jiných kvalit než je krása. Na druhou stranu už jsem taky starší ročník a už jsem pochopil, že se na krásu někdy naopak příliš zapomíná. S mým kamarádem Miloněm (skutečně jméno není uvedeno) sme se, proto rozhodli hodnotit Janku na stupnici od 1 do 10, dle krásy.

Obou nám přijde atraktivní, je to žena, a má ty ženské kvality! Její Asian build a punk styl jsou, jak dnes mladí říkají, TOPOVKA. Na tomto základě jsme zhodnotili, že je osmička. Víme, že ve skutečnosti je možná 9 nebo 10, ale taky že nám nedá a to její kvalitu snižuje. Navíc si musíme nechávat rezervy pro další potenciální ženy.

Btw na této stupnici by moje kolegyně byla mid, což znamená solidní 4 - 5.

Váš Tin'zie

Anketa

Jak hodnotíte Michailidu právě Vy?!
0
0 %
1
0 %
2
0 %
EEEEEEEEEEEEE
20 %
3
0 %
4
0 %
5
0 %
6
20 %
7
0 %
8
40 %
9
20 %
9.5
0 %
9.9
0 %
10
0 %
Jine
0 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 5 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám