Hlavní obsah
Umění a zábava

Koupili byste od Babiše ojeté auto? Já jsem to zkusil

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Seznam.cz

Jít si koupit ojeté auto k Andreji Babišovi? Je to budoucí prezident, seriozní chlápek, nebo to aspoň o sobě říká, tak proč to nezkusit. Jdeme si koupit zánovní BMW k panu inženýru Babišovi do Průhonic. Pojďte s námi.

Článek

„Dobrý den, zdravím pane Babiši, můžeme se teda na toho krasavce mrknout?“

„No, poďte, no, ale rychle, já mám zchůzi říkala Schillerová, v pět je tiskovka a pak duel s Pavlem v televizi. Nebo vlastně tam nechodíme, no tak asi půjdu do kostela. Tak rychle.“

„Jasně, jasně, no můžu se zatím zeptat, to auto teda bylo garážované a nebylo nikdy bourané?“

„Podívejtě, já v něm byl v Maďarsku, tam u Orbána, guláš byl dobrý, ale víte, jak Maďaři, protože tam my jsme postavili tisíce garáží, ale polistopadový kartel to znemožnil…“

„Co?“

„… bourané jsem říkal několikrát, že není, jsou to pomluvy a kampaň. Tu bouračku tehdy vyšetřoval Šlachta, on bere sto tisíc, ucházel se v Agrofertu o práci, ale nevzali jsme ho, tak ten tu bouračku vyšetřoval a taky nakonec řekl, že se nestala, že to auto poškodili už předtím zástupci pětikoalice. Já to zásadně odmítám. V rodině jsme měli tři emigračky!“

"Ok, tak tomu jsem moc nerozuměl, ale hlavně bych napřed potřeboval od toho papíry, jestli byste mohl … “

„Prosímvás, to je kompro, co si nechala udělat vláda, pětikoalice, všechny ty jejich dokumenty! Já tu mám jasně třikrát od soudu, že jsem nespolupracoval, ani nebroural! To auto jsem koupil normálně na radu právníků přes offshorové firmy, jak se to běžně dělá, a ani není moje, je prostě zaparkované v holdingu ve fondech. Já ho neřídím, nic o tom nevím, to se musíte zeptat právníků a Moniky, ona tam sice sedí, ale vůbec tomu nerozumí.“

„No ale v inzerátu jste psal BMW, tady tohle je trošku něco jinýho, to vůbec neznám, tady vzadu je napsané cosi v azbuce, počkejte… To je moskvič?“

„Jak víte, já jsem jednal s Makronom, to je lídr Evropy, ti mají ale auta nanic, Francouzi, neumí to. V Německu jsou dobré auta, Angela Merkel, s tou byla domluva, jenže už tam není, místo ní je tam ten pitomec Scholz. S tím se nedá domluvit na ničem. Orbán auta nevyrábí, ani nemá pro ně benzín. Iba postavil plot proti uprchlíkom, ve čtyři ráno jsme to zastavili tu migraci. Erdogan má zas jenom velbloudy… Tak ty auta musíme brát tam, kdě je dělají za levno.“

„Jak brát? Z Ruska? Vždyť je tam válka.“

"Prosímvás já jsem vyhostil sto diplomatů z ruské ambasády, v Moskvě jsem nikdy nebyl, to auto taky není z Moskvy. Putina neznám. Já nevím, odkud je, to zařizují právníci. Tak chcete ten vůz, alebo ne?

„Inzeroval jste, že prodáváte zánovní BMW a tady máte jakýsi ruský křáp. Papíry od toho nemáte, vlastně to ani není vaše, ale nějakých právníků. Melete úplné nesmysly, a nebo lžete. Takže sorry jako, fakt ne. Jste pro mě naprosto nedůvěryhodná osoba.“

„Jak nedůvěryhodná? Víte kolik lidí mi věří? Že jsem napsal tři knížky, že nikdy nespím, co jsem všecko postavil, zařídil, vyjednal. Všecko mi věří! Počkejtě, kam dete? Mám tu v kapse dvě jezulátka, nechcete jedno koupit?“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám