Hlavní obsah
Aktuální dění

Kazmova hra skončila, lidé si odnášeli stovky dolarů

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: se souhlasem Pavla Koníčka

Lidé sbírající dolary od Kazmy.

Kazma v neděli v 6. hodin ráno poslal více než 100 000 lidem zakódovanou zprávu, ve které lidé museli vyluštit, kdy a kde peníze z vrtulníku vyhodí. Kazma nakonec peníze vyhodil u svého monumentu.

Článek

Na místo vyrazili stovky lidí

Jelikož kód přišel desítkám tisíc lidí, tak u monumentu bylo pěkně rušno. Stovkám lidí se zakódovanou zprávu podařilo rozluštit a na místo tedy dorazili. Lidé si sebou brali různé igelitky, tašky a kabelky, aby měli na peníze hodně místa. Bylo vidět, že spousta lidí je hodně optimistických.

Lidem se dařilo, nasbírali i stovky dolarů

Z různých fotek a videí je jasné, že nikdo domů neodešel s prázdnou. Lidé si odnášeli desítky ale i stovky dolarů. Spousta z nich ani nečekalo, že se jim tak zadaří a nasbírají toho hodně. Naštěstí podle Kazmy nedošlo k nějakému incidentu, tedy nebyl potřeba žádný zásah policie ani ochranky.

Nebyl jsem na poli, ale v lese. V přepočtu mám 9840 Kč. Díky Kazmo!
svěřuje se pán na Facebooku

Lidé jsou ale také naštvaní

Desítky lidí na sociálních sítích, si ale začali stěžovat. Nelíbí se jim, že se akce nemohli zúčastnit, protože jim email nedorazil a nebo jim zapadl do spamu či do hromadných zpráv. Teď je jim to líto, a svěřují se s dojemnými příběhy.

Mě email nepřišel. Mrzí mě to, děti se těšily. Budu jim to muset nějak vysvětlit.
Svěřuje se paní na Facebooku

Směnárny budou mít spoustu práce

Kazmův plán byl hlavně to, že chtěl lidi motivovat samolepkami, aby přispěli přednastavenou platbou 22 Kč na nějaký příběh na Doniu. Toho se ale moc lidé nedrží a ve velkém sdílejí fotografie ze směnáren i s plánem co si z peněž koupí. Lidé z dolarů samolepky sundávají, to ale Kazma úplně nechtěl. Jsou ale i lidé, kteří přispívají, ale i také ti, co si dolary schovají na památku.

Anketa

Vyrazili jste sbírat peníze?
Ano, lákalo mě to.
10 %
Ne, nelákalo mě to.
25 %
Chtěl jsem, ale bylo to daleko.
5 %
Chtěl jsem, ale nepřišel mi email nebo jsem si ho nevšiml.
60 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 20 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz