Článek
Nevýhody:
1. Zabírají hodně místa
Každý větší obchod má už dnes svou vlastní mobilní aplikaci. Většina Čechů má tedy v dnešní době spoustu aplikací od obchodních řetězců, které jim zabírají spoustu místa v telefonu. Aplikace jsou většinou veliké, ale lidé si je i přesto ve velkém instalují.
2. Je potřeba mít telefon nabitý
Další nevýhoda je ta, že si vždy musíte hlídat to, abyste měli nabitý mobil. Pokud ho v obchodě nabitý nemáte, tak můžete přijít o spoustu slev a nákup se vám nemusí vyplatit.
3. Sdělujete obchodu své osobní údaje a mohou vám chodit reklamy
Třetí nevýhodou je, že se do aplikace musíte registrovat. Při registraci ovšem zadáváte své osobní a kontaktní údaje. Díky tomu vám tak mohou chodit do emailu různé novinky a akce z daného obchodu. To jde ale zrušit. Horší je to s oznámeními, které vám chodí na telefon, zde už je těžší nastavit, aby vám tato oznámení nechodily.
Výhody:
1. Slevy a slevové kupóny
Hlavní výhodou jsou už zde zmiňované slevy. Nejčastěji takovéto slevy získáte tím, že v obchodě jednoduše svou kartu z aplikace načtete a sleva se vám poté odečte. Jsou ale i obchody, kde pokud chcete získat slevu, tak musíte aktivovat slevové kupóny. Lidé na nich mohou ušetřit i desítky korun týdně.
2. Online letáky
Druhou výhodou jsou online letáky, které nabízí většina obchodních řetězců. Leták je praktický, protože ho máte při ruce a navíc si ho můžete přečíst kdykoliv, třeba cestou do obchodu. Šetří i životní prostředí. Letáky si už nemusíte nechat posílat do schránek, ale můžete se na ně podívat v aplikaci.
3. Online účtenky
Další výhodou jsou online účtenky. Zatím je nenabízejí všechny obchody, ale do budoucna je určitě nabízet budou. Opět je to něco dobrého pro přírodu, protože si v aplikaci můžete nastavit, že chcete pouze online účtenku. Už se vám nestane, že byste účtenky museli dlouho hledat a nakonec byste ji stejně nenašli. Takhle je můžete mít přehledně v aplikaci.