Hlavní obsah
Aktuální dění

Potkal jsem prezidenta Petra Pavla, je to velice milý a ochotný člověk

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Flickr.com

Prezident České republiky Petr Pavel

Měl jsem velké štěstí, protože jsem potkal prezidenta České republiky Petra Pavla. Díky tomu jsem zjistil, že je to velice milý a ochotný člověk.

Článek

Je den před silvestrem a já jsem si s rodinou vyrazil na túru. Vyrazili jsme z Nového Města nad Metují a šli jsme do obce jménem Peklo. Po cestě občas zapršelo, ale nebylo to nic velkého. V obci Peklo jsme se naobědvali v jedné tamní restauraci. Po obědě jsme byli ještě chvíli na dvoře této restaurace. Nikdo nečekal, že potkáme nějakou známou osobnost a už vůbec ne prezidenta Petra Pavla. Nemožné se ale stalo realitou.

Nějaké malé dítě najednou křičelo, že jde prezident. Brali jsme ale, že si to dítě zřejmě Petra Pavla s někým spletlo. Byla to ale pravda. Skutečně šel okolo prezident Petr Pavel. Podíval se k nám, tedy na dvůr té restaurace, kde jsme byli, a pozdravil nás. Než jsem si uvědomil, že je to skutečně on, tak už ušel pár metrů. Proto jsem se rozhodl ho doběhnout. Šla s ním ale i ochranka, bylo to asi pět mladíků tak do třiceti let. Ochranka si mě tedy hned začala všímat, protože jsem jim zřejmě připadal podezřelý. Jednoho pána z ochranky jsem se tedy ptal, zda můžu za panem prezidentem. On byl v pohodě a říkal mi, ať pana prezidenta oslovím.

Pana prezidenta jsem tedy oslovil. Nejdříve jsem se s ním vyfotil a poté jsem s ním asi 2 minuty mluvil. Byl velice milý a ochotný. Bylo vidět, že to co mi říká myslí skutečně upřímně a ze srdce. Byl přesný opak Andreje Babiše. Jednou z otázek, kterou jsem mu položil bylo i to, co tu vlastně dělá. Pan prezident mi řekl, že tu je často. V Královéhradeckém kraji má totiž chatu a rád sem prý jezdí. Bylo krásné vidět prezidenta v civilu, mezi lidmi. Jsem rád, že tím ukazuje to, že i prezident je jen člověk.

Foto: Tomáš Havelka

Část mé fotografie s prezidentem Petrem Pavlem

Díky tomuto milému a náhodnému setkání den před silvestrem mohu říci, že prezident Petr Pavel strávil s největší pravděpodobností oslavy nového roku na své chatě v Královéhradeckém kraji. Je celkem logické, že pan prezident chtěl svátky strávit na své chatě. Každý si někdy potřebujeme odpočinout a být v klidném prostředí.

Anketa

Je podle vás Petr Pavel dobrým prezidentem?
Ano, je dobrým prezidentem.
44,9 %
Ne, není dobrým prezidentem.
50 %
Něco mezi.
5,1 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 98 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz