Článek
Lidí bylo v obchodě hodně
Už na parkovišti jsem si viděl, že lidí bude v obchodě hodně. To se mi také hned potvrdilo po vstupu do prodejny. Kromě nákupu klasických potravin jsem si chtěl koupit i něco u obslužného pultu. Zařadil jsem se tedy do dlouhé fronty. Schválně jsem se podíval na hodinky a začal jsem měřit dobu, kterou trávím ve frontě. Konečně se na mě dostala řada a na hodinkách jsem si všiml, že jsem čekal zhruba 6 minut. Rozhodl jsem se tedy, že si na informacích požádám o poukázku v hodnotě 50 Kč. Po celém obchodě se tímto prezentovali, tak jsem chtěl vyzkoušet, zda to vůbec dodržují.
Na informacích mi nevěřili
Po zaplacení nákupu jsem tedy zamířil na informace a paní jsem popsal svou negativní zkušenost s dlouhým čekáním u obslužného pultu. Paní mi nevěřila a zavolala kolegům, kteří obsluhovali u obslužného pultu. Tvrdili mi, že to nemůže být možné a tak jsem jim řekl, že lidé kteří byli za mnou jim to určitě rádi potvrdí. Už jsem si myslel, že poukázku nedostanu. Paní mi ale nakonec řekla, že mi jí tedy dá. Na jejím výrazu bylo ale vidět, že by mi jí nejradši vůbec nedávala. Pro poukázku ale musela někam dojít, protože na informacích je neměla. Evidentně si mysleli, že nikdo tyto závazky od Kauflandu nebude využívat.
Kaufland má závazků ale více
Kaufland už nějakou dobu nabízí spoustu různých závazků. Poukázku dostane pokud budete jako já čekat déle než 5 minut u obslužného pultu a zároveň nebudou všechny váhy v provozu. Dále pokud budete čekat déle než 5 minut na pokladně. Nesmí být ale otevřeny všechny pokladny a nesmí být volné ty samoobslužné. Poslední situace kdy můžete získat poukázku v hodnotě 50 Kč je, pokud najdete jednu nebo více položek s prošlým datem spotřeby. Moc lidí ale tyto závazky nezná a nebo je nevyužívá.
Podle Kauflandu je zákaznický servis prioritou
Kaufland neustále zdůrazňuje, že je pro něj největší prioritou zákaznický servis. Občas to ale tak bohužel nevypadá. Zaměstnanci by měli být slušní a milí aby udělali na zákazníka dojem. Měli by také dodržovat své závazky. Od zaměstnanců jsem také neslyšel žádnou omluvu. Pouze mi naštvaně dali poukázku a zase se mě rychle zbavili. Doufám, že se tato situace již nebude opakovat a zaměstnanci budou milí a s omluvou přiznají, že nestíhali. Popírání zaměstnanců, že u obslužného pultu fronta nebyla mě totiž opravdu naštvalo.
Anketa
Zdroj:
https://prodejny.kaufland.cz/aktualne/servis/zakaznicke-vyhody.html