Hlavní obsah
Lidé a společnost

Martin Dejdar: „Jízda Smartem na dálnici byl Dakar, role bezdomovce mi nevadila“

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Tomáš Magnusek

Martin Dejdar je jeden z mála mých životních kamarádů. Je to člověk, kterého mám neskutečně rád a vždycky mi v životě pomohl, to je doufám oboustranné. Když potřebuji zvednout náladu, tak mu zavolám.

Článek

V té branži, tím, že zůstávám a žiju v Náchodě, tak nemám moc kamarádů. Ale jeden z mála a troufnu si říct, že i životních kamarádů přijal dnes pozvání na rozhovor. A vím, že toho budu asi za sedm minut litovat, že jsem ho pozval, ale je tu. Na začátku byl on i jeden z důvodů, proč jsem šel filmovat. A to, že dneska máme takový vztah, je pro mě splněný sen.

Malý úryvek z rozhovoru:

TM: 17. května šel do kin seriál Společně sami, kde jsi hrál bezdomovce.

MD: To ti nikdy nezapomenu. Ne to, že jsem hrál bezdomovce, ale jinou věc.

TM: A jakou? Jsi chodil po Hradci a vyžebral jsi tři tisíce. Já jsem ti volal, že spolu budeme točit seriál a řekl jsem ti, že je to dobrý, že to není v Náchodě, ale v Hradci a posílám pro tebe auto.

MD: Tak když tohle někdy někdo od něho uslyšíte, tak tohle bylo nejvíc, a to jsem s tebou zažil dost. Měli jsme talkshow v Ratibořicích na Viktorce a ty mi říkáš, že mě tvůj kolega pak odveze do Prahy. Mě tvůj kolega, který měl 193 cm vezl Smartem. Menší auto už neexistuje. Kdyby to byla aspoň ta verze pro čtyři, ne to byla ta pro dva. Po cestě po dálnici jsem měl rozházený obratle ještě 14 dní. Ten kolega tam chudák seděl do oblouku, hlavu měl přilepenou na volantu. Já na to koukal a nejdřív jsem si myslel, že si dělá srandu. Ale ne, frajer zařadil a jedem. Jsem si říkal, že mě někde přeloží do druhého auta. Ale pak jsme vjeli na dálnici, to byl dakar. Projel náklaďák a letěli jsme vzduchem. Takový adrenalin jsem v životě nezažil.

Třeba s Jirkou Lábusem je jezdit v autě o život. On neřídí. Řídil teda dvakrát v životě a vždycky ve filmu. Oni se ho zeptali, jestli má řidičský průkaz, to on má, ale což neznamená, že umí řídit, ale to se ho už neptali. A to točili někde v Německu historický film. Tam přijel chlapík, které přivezl Mercedes z roku 1947. A to auto měl řídit Jirka Lábus. Scéna měla vypadat tak, že Jirka s autem přijede na hranice, dá papíry, oni zvednou závoru a jedou dál. Jenže to nešlo. Lábus se rozjel a narval to s tím autem do tý hraniční budky. S tímhle autem za těch 100 000 euro. Ta herečka vedle něho, co seděla, dostala totální hysterický záchvat.

Celý rozhovor najdete zde: https://youtu.be/OniOH1scqB0

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz