Článek
Budoucnost marketingu je tady!
Nová kampaň od společnosti Coca-Cola obsahuje kombinaci filmu, 3D a Stable Diffusion, což je model AI pro hloubkové učení s převodem textu na obrázek.
Tradiční výrobní postupy ve spojení s umělou inteligencí přinesou do reklamního průmyslu další úroveň kreativity.
Jaké by to bylo, kdyby před vámi ožily obrazy Andyho Warhola nebo Vincenta Van Gogha? Tuto myšlenku si v nové, vizuálně velmi propracované, kampani vypůjčila Coca-Cola a svůj nápoj propašovala do těch nejznámějších galerijních kousků.
Krátkým animovaným filmem z prostředí galerie zahájila Coca-Cola svoji novou globální kampaň s názvem Masterpiece Gallery. V té ožívají ta nejznámější umělecká díla a jako štafetu si nepodávají nic jiného než skleněnou lahev tohoto ikonického nápoje.
Na počátku je samozřejmě dílo Andyho Warhola, ze kterého láhev Coca-Coly postupně putuje skrze obrazy jako jsou například Výkřik Edvarda Muncha, Ložnice v Arles Vincenta Van Gogha nebo Dívka s perlovou náušnicí Johannes Vermeera. Kromě klasických děl z učebnic dějin umění se ale ve spotu objevují také díla od mladých tvůrců z Afriky, Indie, Středního východu a Latinské Ameriky.
Toto povedené video, které vzniklo ve spolupráci se studiem Blitzworks a režisérem Henrym Scholfieldem, má za cíl pokračovat v propagaci ideového konceptu s názvem Real Magic. A k jeho vzniku výrazně přispěla také umělá inteligence. Spot je totiž kombinací točených záběrů a digitální animace a VFX efektů, které z velké části čerpaly právě z obrazů vygenerovaných AI.
„Spot Masterpiece není jen příběh, ve kterém se Coca-Cola objevuje… Coca-Cola je zde sama příběhem. Věrná duchu značky – a ne nepodobná způsobu, jakým dodavatelský řetězec spolupracuje na dodávání Coca-Coly spotřebitelům ve správný čas – se sešla rozmanitá sbírka uměleckých děl pokrývající více žánrů, geografických oblastí a generací, aby všichni dohromady povzbudili jednoho usínajícího teenagera.“
Na kampaňové stránce pak kromě spotu samotného najdete galerii s příběhy jednotlivých děl a také medailonky jednotlivých současných umělců, kteří v kampani dostali prostor.
Součástí kampaně jsou pak také rozhýbané 3D billboardy nebo série digitálních sběratelských předmětů. Kampaň začíná tento měsíc v Latinské Americe, po ní bude koncem tohoto roku následovat Asie a poté další trhy.