Hlavní obsah
Práce a vzdělání

Přidej něco navíc a pak je Tvoje služba vidět na míle daleko

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Uzdravujeme Firmy

Služba

Přidej něco navíc, Go Extra Mile

Článek

Jsme Interim Manažeři neboli Manažeři k pronájmu, nabízíme službu, neměřitelnou.

Jak mohou posoudit zákazníci, zda děláme dobrou práci?

Zda dáváme něco jiného než konkurence, všichni když se prezentují, tak „jsou skvělí“.

Když nabízíte službu tak musíme přidat „něco navíc“, Američané tomu říkají „go the extra mile“ neboli „přidej něco navíc k službě, co druhý nečeká“.

Mám skvělý příklad. Byl jsem u kamaráda u Mikulova, jeli jsme natankovat moje auto.

Říkal mi, pojď něco Ti ukážu, takovou službu jsi ještě neviděl. Přijel jsem k benzínce, docela fronta aut a stojí tam pán v uniformě jako tomu bývalo u SHELL (prý to byl dokonce majitel firmy). Velice usměvavý nás přišel pozdravit a zeptat zda je všechno v pořádku.

Sám mi natankoval, odmítl spropitné a protože bylo horko, tak mi ještě mi setřel VNITŘNÍ I VNĚJŠÍ čelní sklo.

Zase nic nechtěl.

Příště tam pojedu znovu, ten chlap si to zaslouží. On to nedělal pro peníze. Byl jako spadlý z Marsu s tím svým přístupem.

Takhle se přistupuje ke službě, takto se vydělávají peníze. GO THE EXTRA MILE.

Jsme na Čísla, zlepšíme ta Vaše!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz