Hlavní obsah
Práce a vzdělání

Úsilí - příběh Arnolda

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Uzdravujeme Firmy

Úsilí

Ti kdo si sami přidávají, nikdy nejedou v houfu (anglicky to zní lépe If you take an Extra mile you will never be in a crowd).

Článek

ÚSILÍ: Tohle je příběh Arnolda Schwarzenegera. Narodil se v době hladomoru v malé rakouské vesničce Thal ve Štýrsku do chudé rodiny. Odmalička snil o tom, že se jednou přestěhuje do Ameriky a stane se hvězdou.

Vysnil si cestu přes kulturistiku a chtěl být v tom nejlepší.

TRÉNOVAL 5-6 HODIN DENNĚ A VĚNOVAL PŘEMÝŠLENÍ O CVIČENÍ KAŽDOU VOLNOU CHVILKU.

Vyhrál evropské mistrovství v kulturistice Mr. Universe v Londýně v roce 1967 a 1968.

Během příštích let se stal nejúspěšnějším kulturistou světa a vyhrál opakovaně světové mistrovství v kulturistice Mr. Olympia a také se naučil anglicky. Během následujících 10 let dostudoval vysokou školu, díky investicím do realit vydělal svůj první milion.

Během dalších 20 let se stal nejlépe placenou hollywoodskou hvězdou a oženil se s Marií Shriverovou, která byla součástí klanu Kennedyů.

Stal se guvernérem státu Kalifornie a vyvedl ji z krize.

Četl jsem jeho knihu a jeden úryvek se mi děsně líbil. Arnolda pozvali do USA hned druhý den po jeho vítězství v Londýně 1968 na Mr. Universe. Přiletěl do Ameriky na soutěž Mr. Olympia, která byla asi za týden po jeho vítězství v Evropě. Myslel si, že všechny převálcuje, tak jedl, co se mu zamanulo, vůbec necvičil a jenom se flákal. Když se ale připravujete na takovou soutěž, tak hrají roli i nevýznamné detaily, musíte tvrdě dřít v posilovně do poslední chvíle a mít perfektně vyváženou stravu, abyste na soutěži vypadali skvěle.

Arnold to podcenil, myslel si, že se za týden nemůže nic stát a i když ho asi trochu poškodili i rozhodčí, tak skončil druhý. Chvíli to bral jako úspěch, ale pak se zamyslel, a teď ho cituji

„NEBYL JSEM TAK PŘIPRAVENÝ, JAK JSEM MOHL BÝT, MOHL JSEM PŘED SOUTĚŽÍ TVRDĚ TRÉNOVAT A DÁT SI DIETU. CO NA TOM, JAK POROTCI ROZHODOVALI?

JÁ NEUDĚLAL VŠECHNO, CO JSEM MOHL, ABYCH ZVÍTĚZIL. NAMÍSTO TOHO JSEM SE SPOLEHL, ŽE VYHRAJU DÍKY VÍTĚZSTVÍ Z LONDÝNA. MYSLEL JSEM, ŽE MŮŽU POLEVIT. TO SE STÁVÁ JENOM AMATÉRŮM. JSI AMATÉR, ARNOLDE!!“

www.uzdravujemefirmy.cz

#Uzdravujeme Firmy

#Jsme na čísla, zlepšíme ta Vaše!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz