Článek
Vše začíná hravou „Woman’s World“, té jsem dříve věnoval samostatný článek. Tehdy šlo ale spíše o komentování producenta písně než o ní samotnou. Nyní vynecháme bulvár a konspirační teorie. „Woman’s World“ je taneční písní, která se snaží o hlubší sdělení.
„Gimme Gimme“ je energickou spoluprací 21 Savage. Povedená věc, která zaujme. Chytlavosti starších písní sice nedosahuje, ale ani nejde o vatu.
„Gimme Gimme“ zakončuje zajímavější a velmi krátkou část alba. „Gorgeous“ láká na přítomnost Kim Petras, která zde naprosto zaniká. Veškeré její kouzlo, které skvěle fungovalo například v megahitu „Unholy“ od Sama Smithe, se zde ztrácí. Můžeme také jen vzpomínat, jak to zpěvačka rozjela s Nicki Minaj.
„I’m His, He’s Mine“ je spolupráce s Doechii. Píseň si však kompletně vypůjčuje hudební podklad a část textu ze songu „Gypsy Woman (She’s Homeless)“ od Crystal Waters z roku 1991. Celý výsledek je tak trochu bez chuti.
„Crush“ je další oběť samplování, nyní se kořistí stalo „My Heart Goes Boom (La Di Da Da)“ od německé skupiny French Affair.
„Lifetimes“ je parodií na taneční hity. Píseň vyšla ještě před vydáním samotného alba. Její kvalita tenkrát vyděsila mnoho fanoušků.
„All the Love“ by mohla být zpovědí plnou lásky. Text ale vypadá, jako když na jeho dokončení nezbyl čas.
„Nirvana“ je písní, kde vás upoutá jen její název. Jinak jde o další plytkou píseň o lásce, která vám vlastně nic neřekne.
„Artificial“ slibuje hosta JID, který se zde moc nepředvedl. Katy Perry by ale písničku utáhla i sama. Jde rozhodně o povedenou věc, která má nádech experimentu, minimálně na poměry Katy Perry.
„Truth“ je nevýrazná píseň, která se vám pod kůži rozhodně nedostane.
Závěrečná „Wonder“, ve které uslyšíme hlas čtyřleté Daisy Dove Bloom, pokračuje tam, kde skončila předchozí písnička.
Album je příliš jednoduché, postrádající chytlavost a když už nabídne něco zajímavého, ukáže se, že jde o samply starších skladeb.