Hlavní obsah
Internet a technologie

Abstraktní portrét anolise

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Počítačové a mobilní abstrakce mě provázejí snad celý život, což považuji za jakési poslání v této těžce zkoušené dobové situaci.

Článek

Dneska jsem si dal kávu, kterou jsem nechal trochu vychladnout. Postaral jsem se o zvířata u nás doma - o agamu, papoušky, zebřičky, strašilky a pakobylky. Pak jsem usedl k tvorbě, podíval se na hladinu kávy, jež byla tak akorát.

Foto: Václav Kovalčík

Abstraktní portrét anolise: Václav Kovalčík, listopad 2023, Zlín

Spatřil jsem zde zajímavý náhodný portrét nádherného ještěra, a tak jsem jej převedl do počítačových abstrakcí. Je to asi můj osud, skoro všude vidět ještěry a zúčastnit se této tvůrčí činnosti.

Šíření osvěty třeba, když je zároveň pochmurné a temné listopadové počasí. Jsem rád, že jsem doma, že tvořím. Těším se na lepší časy, kdy opět vysvitne slunce, aby se něco kladného dalo dělat též ve venkovním prostředí.

Počítačové a mobilní abstrakce mě provázejí snad celý život, což považuji za jakési poslání v této těžce zkoušené dobové situaci. Kdyby všichni tvořili nádherné hodnoty, nebyly by vůbec válečné konflikty a krize.

A proto osvěta nechť zlepší prostředí našeho národa i okolního světa - mým životním přáním jest.

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz