Hlavní obsah
Umění a zábava

Actinidia art at night

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Václav Kovalčík

Úvodní ilustrace

„Jsem tedy příznivcem umění i mimo zákonitostí fotografování, pokud objevují slušný směr, pohled a názor.“

Článek

V noci jsem chtěl vyfotit ještě květiny v měsíci říjnu 2024 na zahrádce. Náhodně se mi povedla vyfotit abstraktní kompozice kiwi. Jeho listy jsou ještě zelené, ale najdou se i listy k podzimnímu opadnutí i opadané. Dílo tak připomíná noční fontánu.

Jsem tedy příznivcem umění i mimo zákonitostí fotografování, pokud objevují slušný směr, pohled a názor. Žiji putováním uměleckými směry doma, na zahrádce i v okolí. Nebráním se parafrázovat umění exotických států.

Foto: Václav Kovalčík

Actinidia art at night

Sice bych chtěl někdy pěstovat více druhů aktinidie, ale stačí aktuálně bohatě jedna, která se mi rozrůstá. V minulém roce jsem sklidil její plody, ale letos se vůbec neurodily. Jsem tedy též pro estetický a divoký pocit vnímání ohledně této populární liány.

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz