Hlavní obsah
Umění a zábava

Boa constrictor art

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Václav Kovalčík

Úvodní ilustrace

„V minulosti jsem navštěvoval hroznýše ve zverimexu. Někdo jej už koupil a chová ve své domácnosti.“

Článek

Červnové slunce večer postupně zapadalo a já jsem nalezl polo-inspiraci, jež ve mně vyvolala představu hroznýše královského.

Baťovský půldomek skutečně nabízí své výtvarné náměty a náhody. Také bych chtěl chovat hroznýše královského, pokud by byl u nás doma velký prostor.

Foto: Václav Kovalčík

Hroznýš královský

V minulosti jsem navštěvoval hroznýše ve zverimexu. Někdo jej už koupil a chová ve své domácnosti. Pevně doufám, že se tenhle nádherný had ocitl v dobrých rukou.

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz