Hlavní obsah
Umění a zábava

Crinum art at night (srpen 2024)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Václav Kovalčík

Úvodní ilustrace

„Již dlouho však očekávám, že se mi více rozvine.“

Článek

Včera v noci jsem vyfotil ještě nakvétající křín u nás doma na zahrádce. Již dlouho však očekávám, že se mi více rozvine.

Před pár dny jsem musel rostlinu ošetřit proti škůdcům - zejména proti sviluškám. Exotika ještě dokonalá, a tak ji musím lokálně chránit.

Jenže tato rostlina má vlastnosti, že také dává najevo, že se jí nehodí ranní „podzimní“ teploty v létě.

Foto: Václav Kovalčík

Kvetoucí křín v noci na zahrádce (srpen 2024)

Když tehdy přibývalo letní horko ráno, tak se jí líbilo. Musím  tedy doufat, že mi ještě její habitus letos vydrží.

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz